HJÄLP
ja precis och frys varror spelar ju ingen roll hur länge det ligger nästan bäst föru datum på bagguetterna va 07 09 asså i sommar nån gång
ja precis och frys varror spelar ju ingen roll hur länge det ligger nästan bäst föru datum på bagguetterna va 07 09 asså i sommar nån gång
vi ska göra nån köttfers paj eller tacko paj och 2 skink broccoli paj så 2 av varrje då
oj gjort en buffe lisata men den är på andra datorn men jag komer nog i håg på ett ungefär
potatis grateng
potatis sallad
kokt potatis
cassler
pajerna
lax
sallader
brödd snittar
ja du jag minns inte så mycket i huvudet
i morrn tänkte jag åka till stan min ännda lediga dag innan helgen å i helgen hinner jag inte har barn kalas på söndag
tänkte då köppa en kruka hjärtan på tråd se om den överlever haha till januari å se hur lång den hinnit blivit
ja jag har hafft sån förut men glömmde vattna så den torkade ut och gick av å dog :(
kom ju på att jag skulle ha med bagutter åxå vittlök och örtter
åkte på att jobba i dag kl 13 till 14 30 så får se om man hinner till stan efter åt
i dag känns allt blää killen var ute till 6 på morgonen fast han sa jag kommer vid 10
å så släppar han med sig en kompis hem som ligger på soffan ocg sover fortfarande.
jag blev arg ville riva våra papper jag vet inte har väldiga humörsvägningar ocg han har sin adhd vi får se senare i kväll va vi tycker om allt haha