• Viiala

HJÄLP

ingen bil änu ska fixa det men först ska jag till doktorn kl 11 blev bitten av en und i söndags inte kul

• Viiala

hehe jag var rädd att få en sprita hah men jag fick bara nån tablett

• Viiala

men nu e det föreseen har redan infekrion..

så nu e skona i galleriet :) 199 speeehaha

• Viiala

nu vet jag i8nte vad jag ska göra blev grångell med killens bank så ham ligger minus 4100 kr

hur gör man nu tro

• Viiala

vi har paratat med domm dom säger att pengarana han tog utt den 17 oktober inte hade blivit registrerade förens nu 2 veckor efter ått så vi tänker inte ta ut pengar mer på den bankomaten en sån där bankomat som inte tillhör nån bank som alla kanta ut på

• Viiala

nej dom sa inget om det men han får alltid in pengar den 18 varje månad så då kommer det att dras på en gång ju det han ligger minus så det är ju bra annars så ligger man ju äffter hela livet :( ne inte hella men ett tag

men planeringen av bröllopet det är det som känns jobbigt ju och jag vill inte skutta fram det 1 månad

• Viiala

japp men tror vi ställer in bröllopet i alla fall i dag är en hemsk dag förs det där sen krånglar försäkringskassan med mig å killen är allmänt latt sitter i sängen käkar å ser på film NEJ TACK jag sicka utt han så nä jag pallat inte med sånt

• Viiala

nä ringde till honom och sa att jag inte årkar med detta att jag inte vill längre

han skulle försöka fixa en egen bostad.

• Viiala

ja men tyvärr jag vill inte gifta mig med en latt korv

• Viiala

ja det hoppas jag åxå han sov här i natt men inget kramades eller gosandes så jag tror nog det är best så här

• Viiala

nä jag vet att det inte funkar så i söndags var min dotters pappa här efter 2 år och 3 månader min sambo varkar inte förstå hur jobbigt det var för mig dom har inte träffas på 2 hella år han sitter inne fängelset behöver hans stöd min smabos asså och dotterns pappa släpps ut i januari men flyttas till örebro nu i nov december och ska träffa henne då ca 1 dag i veckan känns som nån bara kommer ocg tar henne i från mig hon har ju bara varit miun i flera år inan han åkte in tog han inte heller hand om henne så värst mycket
    det är som allt är jobbigt på en å samma gång

tt han kommer ut att banken gjorde strull med sambons konto att försäkringsskassan krånglar med mig och så är det mens på väg haha men lite stöd man kanske vill ha jusst nu av min älskade blivande man

• Viiala
    SaraPayam skrev 2008-11-04 13:47:08 följande:
    Ja det förstår jag verkligen att du behöver.Men fy vilken jobbig situation du lever i. Men om han inte har brytt sig om din dotter innan, så varför ska han börja träffa henne nu? Stackare
    Det är väll för att han har innset hur pukad han har varit känns jobbigt för mig och att han jusst skulle komma utt 2 januari när vi skuille gifta oss den 10de då kommer han väll börja krångla att han ska ta frida på kvällen och så och det vill jag inte att han ska göra för barnen ska inte vara med på kvällen bara på dan dom ska till min mamma.

vi gjorde slut när hon var 10 månader men han fick ingen lgh förens när hon var 1 år och 3 månader.
    och då börja han ha henne i ca 1 år sedan efter det så har han inte hafft henne kanske nån helg var 3 månad

så det känns som han kommer här ocg tar det viktigaste man har i från mig
  • Viiala

min dottet har tjatat om honnom länge nu och så kom han i helgemn när vi firrade hennes 6 års dag det var hennes önska nu sedan hon fyllde 5 då han inte kunde komma.

jo jag är osäker på vad han gör med henne vad han har gjort med henne han sitter där fölr han var tillsamans med en 14 åring han är nu 24 men då v ar han väll 22 eller nått tjejen fick för sig efter att tag att annmäla han fast hon var med på det en sån tjej soim hängde på stan varje kväll natt.

haha här sitter jag å blottar livet men inte allktid man har nån å prata med om saker ocg ting här hemma.

jag är bara rädd för att han ska börja ha henne och jag blir ensam och så en vaker dag har han tröttnat på henne i gän
    hans ursäkt Jag ville inte änns ha barn från början.

Nä men stoppa då inte K*Ken i nån tjej heller för F*N

• Viiala

så ser tyvär mitt liv ut att gå runt med detta innut i mig

vi var bara 17 år när hon blev till :(
    visste jag hur han var så hade det alldrig hänt man är ung dum kär..
    men när ska man bli vuxen hehe förstfarande ung dum å kär tror jag haha

• Viiala

jag är bara arg ledsen och irriterad inte alls meningen att säga vad som hälls flög bar ur mig

• Viiala

jo precis hon vet inget hon vet bara att att hínte bor kvar här och bor i en anna stad men nog pratat om det.

• Viiala

nu för tillfället vill jag bara lössa allt med min sambo vi måsste ju vara sams för allas bästa.

sedan får jag ta det med fridas pappa när han väll flyttar tillbax och man vet ju inte riktigt när det blir

Svar på tråden HJÄLP