Brudar i Borås!
Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!
Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!
Hej, jag hade därna hängt på men ja ska jobbar på helgerna och pluggar på vardagarna.
Har ni köpt er brudklänning?
japp de har vi.. bild finns i galleriet.. den i slutet..
Var köpte ni klänningarna?
jag köpte min på ebay.. vann auktionen och betalade endast 940 kr med frakt
det var ju riktigt billigt. Men jag är så feg, jag vågar inte beställa från nätet.
har du kollat brudbutiken på österlånggatan eller kanske köp och sälj här på BT?
Aa du menar Brides&Beaties? De har bara stora storlekar och jag behöver den minsta :) heh! Tänkte beställa en kinaklänning, det är ju riktigt billigt men jag är rädd att man blir lurad... Det är många som beställ från kina o de flesta har blivit nöjda, så jag får väl testa...
min är uppsydd i kina efter mina mått och jag blev jättenöjd.. om du vill kan jag inboxa dig säljarens namn så kan du söka på det på ebay.co.uk
ja det vore snällt.. :)
Jag har beställt min via LNB Brudklänningar i Borås. Var hemma hos henne och hon tog måtten på mig..tittade på olika modeller..och sen satte vi ihop en egen klänning. Bara synd att dom sydde fel på den..men men det är ju gott om tid nu så jag ska få en ny uppsydd... Hon är jätte trevlig att ha med o göra..Trevlig kemi från första sekund. Hon har mina fulla rekomendationer iaf.