Brudar i Borås!
Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!
Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!
har redan gjort de de såg ju trevliga ut utanför iaf men ni skulle vara på ymergården va? vi funderar på att kolla in stället hur gör ni med porslin, catering etc?
Porslin tror jag finns där..Har sett att man får hyra vin/champagne glas... Maten fixar en kompis till min sambos svåger..Kompiser driver resturang..så den biten är klar..För köket på Ymer sägs vara liiiiiitet. Men däremot finns det öppen spis som ska spraka den dagen..;o)))
hmm har ni inte kollat köket?
jo oftast när man tar in en catering firma brukar de bara använda köket till att lägga upp maten som de tagit med i värmeskåp...
Öppen spis låter mysigt..
Jag visste innan att det är litet kök så värmeskåp o allt är planerat..;o))
hej alla boråsare vad har ni tagit vägen??
jag har börjat fundera på frisör och har hört både med nikita eller va ddem heter i knalleland och sen funderar jag på karma som ligger där borta vid resecentrum.. är de någon som har några erfarenheter av någon av dem?? vart hade ni tänkt gå och fixa håt och smink?
idag va vi och kollade in ymergården och tyvärr va brämhult kyrkan stängd så den fick vi bara se från utsidan...
men tror vi har ändrat oss nu och kommer att välja dem två..
ni som ska va på ymer.. tänkte ni göra något åt stolarna?
Hej hopp..
Nää jag är inte så pedant o pynt nörd så stolarna får allt va ar som dom är. Jag är lite allergisk mot all den pynt hysteri som rådär här på BT ibland. Jag är mer den enkla typen o tar vara på att gästerna har det bäst. Jag skulle tycka det var jätte fint med fina stolar o allt..men men...bara dom går att sitta på så duger det för mig/oss.
Jasså..var det bra kyrkor du såg September??. Kollade du i Ramna??
nopp kollade in in ramna.. fanns inte tid för de.. elfsborg började ju 14:50
Javisst ja..;o)) Då när dom började satt vi o mumsade mat på Peking..;o))
vi gick och åt på jensens på kvällen de e ju typ de enda som har öppet i stan på kvällen juh...
kunde som sagt inte se brämhult på insidan med e den lika fin inne som ute?