Brudar i Borås!
Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!
Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!
hehe..
hur går de annars med allt som ska göras inför bröllopet? ni har ju inte långt kvar
Nää..3 månader kvar..;o)) Jodå det går framåt..Jag är ju den typen av person som har motto.."Det ordnar sig".. o därför har jag inte så mycke färdigt..;o))) Men men..man har ju julen emellan så det känns att lägga lite krut på den o inhandla klapparna...o se vad det blir kvar till bröllopet...
Fick iaf klart med fotografen igår kväll..Härligt..Nu är det "grövsta" grejerna avklarede.... Finslipning av andra saker...
vad kul Blev det Tommy Berg? Är han fotograf här i Borås?
Japp..det blec Tommy.. Ja fotograf o fotograf... Han har jobbat som fotograf mera förr.. Fotade bla för postorderkatalogerna..Men nu hobby fotar han mest. Han är en bekanting till oss så troligen kommer det inte att kosta skjortan för oss.... Men man ser hans bamn ibland under bröllops fotona i Borås Tidningen...
Hej BoråsBrudar :)
Jag har hittat en makeup artist som är jätteduktig och väldigt billig. :D
I`m Happy :)
Alla hjärtan: Vad kul Du kan väl återkomma när du vet mer exakt vad han kostar?
Megi: Gifter du dig också i Borås? Vem har du hittat och vart? Vad kostade personen?
Yes, vi kommer att gifta oss i Borås. Tjejen bor nära centrum och har sminkat min kompis. Hon blev helt nöjd :) Priset varierar beroende vilken sminkning man vill ha.
Vad kostar en brudsminkning på makeup store, hos någon annan?
vad kul och välkommen till sveriges mest regniga tråd
vart i borås gifter ni, när och vart tänkte ni ha festen? hehe tusen frågor
vet inte hos någon annan men på make up store kostar de 500 :- och då får man smink för det beloppet..
Vi ska inte ha ngt kyrkligt bröllop. Festen kommer vi ha på knalleland, en restorang där.
Oj det var ju inte dyrt, men kostar verkligen Brudsminkning så lite? Har många vänner som sminkats där som blev missnöjda med sminkningen.