• fröken sjunfors

Brudar i Borås!

Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!

• Svar på tråden Brudar i Borås!
  • Megi

Jag är utbildad konditor :) jag tycker att Karins Hembageri gör riktigt fina tårtor.

• september2009bröllop

vart ligger det? du ska inte me och fika då megi?

• Megi

Det ligger på alingsåsvägen (tror jag att det heter) vid Almåsgymnasiet, hemmakväll..

När ska ni fika? :)

• september2009bröllop

helgen någon gång tror ja...

aha där borta.. där ser man.. annars gör väl byttorps konditori oxå?

• Megi

aa de gör oxå, min kusin beställde sin tårta där. :)

ohh jag jobbar i helgen..

• september2009bröllop

kanske kan ta de nästa helg?

• fröken sjunfors

byttorps konditori har jag hört dåligt om.. en tjej som fick en tårta som såg ut som en pirog typ :/ de skyllde den gången på att de inte hade rätt "verktyg" då, men hallå.. men å andra sidan var jag på ett bröllop o den var jättefin. men svårt att lita på dem när de är så..

• Megi

Det blir inte så lätt att välja vem som skall göra tårtan, men jag tror att jag ska beställa från Karins Hembageri. Har haft min praktik där då jag gick min utb. Har sett en och annan bröllopstårta, Riktigt duktiga tjejer.

Jag var idag på bageriet på hulta, de tar 15kr/biten. Mkt billigt men sen vet jag inte hur deras tårtor ser ut och smakar.

• Megi

Ska ni hyra el köpa brudklänningen?

Ni som köpt, vart köpte ni?

• stinch
    september2009bröllop skrev 2008-11-10 20:44:20 följande:
    men du e helt klart nöjd med dem då iaf.. hehe vart bor du nu då stinch?
    Numera bor jag i Stockholm...inte lika lätt att planera saker här, i Borås känner man ju till det mesta...bara att hitta en frisör till bröllopet är en utmaning...funderar på att tvinga min frisör på Karma att åka hit :)
Svar på tråden Brudar i Borås!