• fröken sjunfors

Brudar i Borås!

Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!

• Svar på tråden Brudar i Borås!
  • Alla Hjärtans Dag

Bra om det är mörkt..;o)) Då ser dom ju inte varandra i bänkarna..;o))))

• september2009bröllop

hehe de e sant men de va inte mörkt på det sättet.. de va ingen kyrka som gav mig känslan av ljus och glädje.. Detta är ju bara min åsikt och de e tur att vi alla inte delar samma

• Alla Hjärtans Dag

Nä.. mitt första val vat ju Ramna..för den är fin. Men allra helst min lilla hemkyrka..för den är liten o trevlig. Men det får räcka att min son döptes där. Bodde jag närmre så vore det lite roligt med en lite annorlunda kyrka..jag är lite annorlunda av mig ju..Cool http://www.wadbring.com/historia/undersidor/erska.htm

• Alla Hjärtans Dag

Ja.. Jag o September hoppas fortfarande på att några till ska med o fika. Planer finns på att fika på Gullkragen..(vet ej exakta öppetider i skrivande stund)...Där vi kan testa ev bakelser som sen eventuellt ska bli någons bröllopstårta kanske. Fika o tjôta o bolla tankar o ideer kanske mellan oss. Vi har ju giftermålet gemensamt..Skrattande 

Följande tider kan September:

22/11
    23/11
    30/11
    13/12
    14/12

Jag kan följande tider idags läget:

23/11
    6/12
    7/12
    13/12
    14/12

Kanske försöka att träffas den 13 Dec..o ta Lusse Fika..??

Hoppas några fler kan gå o fika??

• september2009bröllop

lussefika låter jättebra tycker jag iaf

Åhhhh vad fin den sexkantiga kyrkan va.. vad häftig!!! synd att de e så långt till sollebrunn bara...

• Alla Hjärtans Dag

Ja det är ju ena bete bort. Vad kan det vara?? 7-10 mil eller nåt?? Jag har varit inne iden 1 gång bara lite snabbt när jag åkte förbi. Den va speciell att se med dess form. Om man skulle gift sig på sommaren så vore det bra med den kyrkan och sen ha festen på Gräfsnäs slotts ruin..

• september2009bröllop

hmm gräfnäs slottsruin? de får jag ta o googla på när de e lunch.. e de dyrt där eller?

• Svanboet

Ytterligare en boråsbrud glider in efter tips från september2009bröllop.

Jag ska försöka hänga med i snacket här på tråden men just nu vill jag bara göra min närvaro känd.

• september2009bröllop

du vill inte me och prova tårtfyllningar då svanboet?

• Alla Hjärtans Dag

Ska vi försöka med en Lusse fika eller?? Vad säger du September???
    Googlade du på ruinen??

Svar på tråden Brudar i Borås!