• fröken sjunfors

Brudar i Borås!

Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!

• Svar på tråden Brudar i Borås!
  • Sjöhagen

oj oj oj värst vad det har hänt mycket här på ett par dagar:)
    Nu kastar jag mig in i leken igen.
    I helgen har jag köpt skor, så nu har både jag å gubben dojor till bröllopet. fniss alltid kul å handla lite.

Nu till lite frågor: Frisör ? Make? Några ideer?
    Naglar? Har ni koll på någon som gör det här?

• september2009bröllop

nopp.. jag funderar på att fixa hår och make på karma.. och sen naglarna vet jag en studio som ligger typ vid JC som gör billigt.. annars har man ju HBC som gör naglar och tror dem gör de på spat på grand hotell oxå...

• Alla Hjärtans Dag

Håller nu på o vaknar efter att ha sovit i några timmar. Förkyld som bara den..o i mitt fall är det bara sova och alvedon som hjälper.... Men men..jag orkar allt spana runt här..;o))

• september2009bröllop

hehe de orkar man alltid

pratade just med karma och dem tar 900 i timem nför brudklädsel (dvs smink och hår etc) och det ingår en konsultation.. mycket bättre kan de ju inte bli eller vad tror ni?

• september2009bröllop

några borås burdar som e sugna på en fika? inboxa mig så fickar vi nått som passar alla

• stinch

Hej!

Är från Borås från början men har numera utvandrat, men jag klipper mig fortfarande på Karma vilket kanske säger en hel del om vad jag tycker om det stället! Helt fantastiskt duktiga, dessutom använder dom sig av mineralsmink från GloMinerals vilket har passat mig jättebra! Så jag kan verkligen rekommendera dem! Dessutom är alla som jobbar där väldigt kunniga så det spelar inte så stor roll vem du går till (även om jag har min favorit såklart!)

• september2009bröllop

men du e helt klart nöjd med dem då iaf.. hehe vart bor du nu då stinch?

• Megi

Var ska ni beställa eran bröllopstårta? Hur mkt tar de per/bit?

• september2009bröllop

min syster ska göra min men annars så har jag kollat med konditoriet på allegatan och dem tog 26 kr/ bit om man ville ha en tårta på fristående plan och jag tror det var 36 kr/ bit om man ville ha en ställning som byggs på varandra..

• Alla Hjärtans Dag

Hrm hrm..ja tårta ja kanske man ska ha..det blir nog svärmor glad över..;o))) Är det någon som har erfarenhet av tårtor fr ex Ramnefors, Gullkragen osv????

Svar på tråden Brudar i Borås!