Brudar i Borås!
Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!
Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!
Kul att vi blir fler vart ska ni gifta er då alla hjärtans dag?
Brämhults kyrka har vi valt....eftersom Ramnakyrkan inte har direkt öppet för vigslar under vintern. Vi ville helst haft Ramnakyrkan..men men..i brist på bröd får man ta limpa..;o)
precis som sjöhagen då vart ska ni ha mottagningen och vem har ni valt som fotograf?
Ymergården har vi bokat som lokal.. fotografen blir kanske en som heter Tommy Berg..
hmm får nog åka och kolla in era kyrkor tror jag kanske att man byter om de e riktigt fina
hur går det för er alla? har ni kommit längre i bröllopsplanerna?
här har vi kommit en bra bit på väg.. men har trasslat in mig i inbjudningskorts djungeln har lagt upp alla kortförslag jag tillverkat i galleriet om någon vill se..
sen e ringarna köpta oxå
Ramna kyrkan ville jag ha i första hand för att den är jätte fin o det känns inte så kyrko aktigt..eftersom det inte finns några begravda där. Brähmhults kyrka valde vi då..för att den är liten o det känns som om det är fler i kyrkan än vad det är..;o))))) Annars har jag inte direkt några band till den kyrkan....mer än att sambons syster dotter begravdes där Dec 2004..:o((.
oj de va ju inte så rolig anknytning.. men de e ju bra att din sambos familj för ett trevligt minne från kyrkan oxå..
jag har aldrig sett någon av kyrkorna så jag ska ta och kolla in dem i helgen..
vi ska va i carolikyrkan och den e ju ganska stor och vi kommer ha runt 50 gäster så de kan ju va kul med en lite mindre kyrka.. då blir det ju precis som du säger en känsla av att man skulle va lite fler
Ja.. Googlar lite om den och hittade på ett ställe att det rymms 170 pers..;o))
hehe vart ryms det 170 personer?
Öhrm..i Brämhults kyrka..;o)) Står i beskrivningen...låter mycke folk i den kyrkan..men men..hjärterum o stjärterum..;O)))