• Nalle Puh 40

Ca pris för blommor???

Har sett några "floristtrådar" här men när man behöver en så hittar man dem inte

Vad har du fått betala för din brud och tärnbukett samt till bestman och brudgumm? (på ett ungefär)

Tack...

• Svar på tråden Ca pris för blommor???
  • chamor

För brudbukett, 2 corsager, 20 vanliga rosor och en tärnbukett betalade jag 2400

• hgav

för min brudbukett (rundbunden bukett med kallor), 1 corsage samt 5 lösa kallor betalade jag ca 1500 SEK

• Humlanhubbe

Brudbukett,2 corsage,20m murgröna och tärnans handledsbomma kostade 1100 :-

• lönnsjö

Brudbukett, 1 tärnbukett, 3 corsage och alla dekorationer 3000 kr.

• gottelina

Handbunden brudbukett, tärnbukett, corsage och 20 st germini... 1400:-

• passionsblomman

Det beror helt och hållet på typ av bukett och val av blommor! Och till viss del pålandsända och årstid också...

Det blir väldigt missvisande med en massa siffror som inte beskriver vad det är för vara och arbete som köpts. Vad har du själv för bukettdrömmar och funderingar? Kanske kan jag hjälpa med ett hum om saken? Du kan inboxa mig om du vill, eller köra vidare i tråden...

• erika26

1 Brudbukkett 25 rosor, corsage till min gubbe hans 2 bestmen och våra föräldrar ska ha 4corsager plus två tärnebuketter brev 3100:-.

• Tizzeltazz

jag betalade 800 kr för en klotbunden (heter det så? ) bukett bestående av klarblåa rosor och murgröna.
    i centrala stockholm ska tilläggas.

• Pumpkin

Jag betalade 2200kr för rundbunden brudbukett (pioner, hjärtan på tråd och orkidéer), tärnbukett (rosor och hjärtan på tråd), 2 coursager (1 pion med grönt och 1 ros med grönt) samt 15 lösa pioner. Det här var i början av juli, så i slutet av pionsäsongen i Stockholmsområdet.

Svar på tråden Ca pris för blommor???