• nni

Bröllopsresa tips?! En ö i Europa...

Vill gärna höra ditt tips om resemål till nästa sommar, ska inte vara så dyrt eftersom vi ska resa till USA ungefär ett halvår efteråt.
    Någon ö i Europa du besökt? Har du varit på en av de grekiska öarna, (Kreta borträknas, var där förra året), Madeira eller Malta t ex.
    Tips till Italien mottages osså gärna!

Vill gärna boka snart :)

• Svar på tråden Bröllopsresa tips?! En ö i Europa...
  • nni

Korsika, fint! Ille Rousse verkar va himla fint med stadsmiljö men ändå sandstränder...men för dyrt...

Jag har inte blivit klokare, hehe. Vad ska man välja?
    Grekiska öar, tips mottages om det!

• stellajsj

Ja var jag har märkt så verkar många hotell på Skiathos vara bra. Rent och fräscht överallt. Du kan gå in på: www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Grekland/Skiathos/Skiathos+%28Hotel+listing%29.htm

nni skrev 2008-10-23 16:31:49 följande:
    [citat]
    stellajsj skrev 2008-10-23 16:19:35 följande:
    Jepp, jag älskar osså det jag sett av Grekland. :)Ngt hotell där du vill rekommendera??artist;
  • Sofinka

Hejsan! Rekommenderar varmt Azorerna eller Sardinien för bröllopsresa- Azorerna för de fantastiska vyerna och att man kan simma med delfiner i havet, Sardinien för den mysiga omgivningen och maten! Kan dessutom slå ett slag för Santorini- otroligt romantiskt...
    Googla gärna på bilder från öarna, och vad ni än väljer blir ni nog inte missnöjda!

• nni

stellasj; tack för länken!

Sofinka skrev 2008-10-23 17:44:23 följande:
    Hejsan! Rekommenderar varmt Azorerna eller Sardinien för bröllopsresa- Azorerna för de fantastiska vyerna och att man kan simma med delfiner i havet, Sardinien för den mysiga omgivningen och maten! Kan dessutom slå ett slag för Santorini- otroligt romantiskt...Googla gärna på bilder från öarna, och vad ni än väljer blir ni nog inte missnöjda!
    Tack! Azorerna föll jag för! Så vackert! Men e lite för svag temp tycker jag...ska kolla de andra...
    Vill gärna ha mycket grönska o fin natur men ändå riktigt strandväder. Svårt detta.
  • Cackis

Var till Skiathos i september/oktober - superbra! En charterö med mycket turister, men off season är det helt underbart.

Vi bodde på ett fyrstjärnigt boutique hotell som var helt underbart - perfekt för en bröllopsresa

www.hotelbourtzi.gr

• stellajsj

Låg detta hotellet i Skiathos stad..? Och bokade ni själva?

Cackis skrev 2008-10-23 19:08:23 följande:
    Var till Skiathos i september/oktober - superbra! En charterö med mycket turister, men off season är det helt underbart. Vi bodde på ett fyrstjärnigt boutique hotell som var helt underbart - perfekt för en bröllopsresa www.hotelbourtzi.gr
Svar på tråden Bröllopsresa tips?! En ö i Europa...