Men godmorgon!
Vad ni har skrivit en söndag! Alla nya smygläsare har kommit sig väl till känna
HALLOJ!
Helgen har varit mycket mysig, träffat en gammal barndomsvän o kikat på hennes nyrenoverade hus, jätte fint. Varit på inflytningsfest och promenerat med en annan kompis på Djurgården och fikat. Sen är ju halva dagen bara puts väck.
Måste bara tillägga att jag hade sjukt kul bland alla fulla o glada på inflyttningsfesten, gravid å allt!
Innan jag glömmer det, var i hela fridens namn var det Koko gick o kollade vul nu i högtorgs skrapan??????????????
Någon som kommer ihåg vad kliniken hette????
Min värninna som gifte sig i somras, har nu misslyckats 5 gånger och börjar deppa.... (jag förstår och känner igen, det gör vi nog alla) Hur som rekommenderade jag henne att kolla muffen, har sagt Gyn Odenplan hela tiden, men det verkar ju vara svårt att komma fram där bara...
Någon?
Lappis gumman, hur känner du dig?
Jag har ändå varit lite små glad att du iaf har varit gravid nu och vi alla vet att det går!!!!!! Vilken lättnad!
Hemskt badrum du beskrev, bakis i det... huaaa....
MrsB, vad bra att det funkade för er med Max o UL, det är inget jag tror funkar för alla. Victor var iaf för liten med sina 1 1/2 år. Han ville inte sitta still, särskillt inte när han fått russin i överflöd. Tror det är bäst att lämna hemma, för då behöver man inte ens fundera på hur det kan gå....
Kängu: Har inte du UL snart med?
Hoppas att allt är bra med dig Sweetan!
Såg att Vänner hade varit inne i helgen, vinkar till dig tjejen!
Mugglan, när är det du ska till ÅRE? ???? När ska man börja hålla tummarna för dig då?
Frullan!!! Hur går det med dagis? Läste nämligen om detta i DN i morse, ett uppslag ag problemen, särskilt i söderförort.
Hoppas det löser sig vännen!
Kommer inte ihåg vad jag skulle kommentera... men det har ju varit mycket flamingo o hus o inredning...
Vickan, när har du BIM?
Ganska många som är på det nu!
Lappis igen, ska du köra med stickor nu för att kolla ÄL eller litar du på tempen?