• FruCicci

Lös biljett till barnkarusellen!

Kängu, tack till dig med.
    Jo jag gillar Victor o Oscar, med "C"...

Vi åker till Val Thorens, Victors gudmor o tillika faster bor där under vintern och har en restaurang, så det passar bra. Annars hade jag nog åkt till Österrike för skidåkning, jag gillar det bättre.

• FruCicci

Vilhelm är jätte fint AM, jag har funderat på det själv

Är ni inte säkra på Hector?

• FruCicci

Kängu, William är jätte fint med, jag hade det som favorit, men makens kusin heter det... fast det kanske inte gör ngt. Sen gillar jag Carl med. Det jag inte vill är ju att det ska bli Ville, Calle, osv

• FruCicci

Vet ni vad jag ska börja med - MINIFOM, dessa droppar som man ger bebisar mot kolik
    Denna graviditeten har jag besvär med magont och tarmana. Får knip så fort jag ätit, så barnmorskan tyckte jag skulle börja med det. Låter så komiskt att man som vuxen ska käka minifom.

Octaviakliniken var ju ett bra tips Gosis

• FruCicci

Jag tror jag har fönstershoppat där iaf Känner igen namnet, det har gulliga skor med.

• FruCicci

Edward är fint med, min bror ska ha barn i juli och hans dotter heter Emilia (jätte fint) men om det blir en kille nu ska han heta Arvid!! Jag gillar verkligen inte det och tycker det förknippas med en dräng på en bondgård, riktigt seckigt namn. Så Emilia och Edward hade varit finare, måste föreslå det till dem. Ungen skulle dessutom heta Arivd Lars Gösta (fullkommligen absurda namn enligt mig)

• FruCicci

kan du inte ringa dit kokosen gick lappis? det var ju jätte bra och ligger i stan?

• FruCicci

Gyn odenplan är väl inte ngt alternativ antar jag? Eller lappis du kanske har givit upp om dem pga långa köer?
    jag kan iofs ringa åt dig om du vill?

• FruCicci

okej då var det så att du skulle till Uppsala, fattade det så först, men sen verkade det som att andra föreslog andra alternativ och då blev jag inte så säker om jag uppfattat rätt Lappis, sorry.

• FruCicci

Victor och Viola är kanon fint tycker jag, men senast i veckan när jag försökte med Viola så rynkade min man på näsan. Han är mycket svår när det gäller flicknamn.
    Jag gillar Leonor med, men det gör absolut inte han så klart.
    Lilja är jätte fint! Fast jag tänker tyvärr på filmen jag med...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!