Lös biljett till barnkarusellen!
AM; vilka andra har du satt upp till Livia?
AM; vilka andra har du satt upp till Livia?
Jo idag kanske man kan ångra vissa saker, håller med, men sätta en tjej på 14 i internatskola 60 mil hemmifrån var lite väl för mig DÅ
Okej AM, samma som vi då. Fast jag har inte satt Jensen, men sett i Humlan barn därifrån. De verkar ha både förskola o skola, någon privat historia.
Hedvig Eleonora skola tycker jag verkar helt ok. Jag vill ha så nära där vi bor som möjligt.
Hoppas nu bara inte vi behöver flytta i från stadsdelen.
Jisses vad Moa pratat Mugglan, Victor verkar ligga rejält i lä där. Han säger typ 10 ord.
hej, mamma, pappa, tack, den/där, mer osv... men absolut inte något avancerat!
Just det AM, vi har ju inte direkt "jätte våningen allan", men en trea med terass åtminstonne...
Vi behöver större, jag vill absolut inte ha hus, så våning på ö-malm ligger just nu närmast till, men de kostar ju en hacka Och sen finns det ju inte 5or i överflöd heller.
Mugglan, tyvärr kan vi inte glasa in terassen, har funderat på det själv, då hade vi varit i hamn Sen ville jag köpa lägenheten ovanför oss, men den kostar runt 6 miljoner, så det blir lite onödigt mycket.
AM, jo visst kanske vi kan ha en fyra, en stor då så barnen kan dela rum, men igentligen skulle vi behöva en 5a. Kunna ta emot gäster lättare etc...
sen är det skön hyra på det AM
Mugglan, grattis i förskott. Samma dag som Frejis va?
nu ska jag hem Så skönt!
Hej,
Fick sms av Frullan i natt och fostret mår bra och de vet fortfarande inte varför hon har ont verkar det som, hon satt många timmar i går.... men hon får berätta mer själv.
AM, lägenheten var byggd 1953, jag gillar ju sekelskiftshus, men i övrigt helt okej!
Fy på mig jag har så höga krav, så det kommer bli svårt att flytta. Det måste iaf finns öppenspis eller kakelugnar! Sen gärna terass. Föreningen måste sedan ha en fin innergård
Vår lilla lägenhet är så himla bra planerad och har närheten till allt, så det är svårt att hitta något man gillar lika mycket, men det gör man väl....
Grattis till nytt jobb Sweet, underbart att det är så nära er bostad. 5 minuter!!!
För mig tar det minst en halv timme att komma till jobbet från Victors dagis, från en stadsdel till en annan, jätte surt. Man sitter på t-bannan 1h varje dag.
I dag är det tyst o lugnt på mitt jobb, såååå skönt. Min chef och mina kollegor är inte här nu i af, he he he, så skönt. Man får passa på att göra allt som man vill då!
Nu börjar folk fråga rakt ut på jobbet om jag har en bebis i magen Så nu börjar det väl synas på mig antar jag.
Sjukast av allti besparingstider, måste vara det jag fick höra igår - Det är bra att du går på mammaledighet, det sparar vi pengar på!!!!! VA? Här har man oroat sig, men det var kanske bra planerat för företaget att det blev en till redan nu!
AM igen, trevlig med sommarhus! Skönt att inte kraftledningen har någon påverkan!
Start September, hur gammal är hon nu? Var det inte slutet av maj du fick, eller blandar jag ihop allt nu?
BS, jag är med toktrött, kom en timme för sent till jobbet idag. Victor som sov så bra 2-3 nätter har börjat strula igen, nu har det varit extremt i natt, med uppvak varannan timme, om det ens gått så lång tid. Jag trycker i honom välling o hoppas han ska vara klubbad, men icke.
Tror han är hungrig på nätterna för han vägrar äta på dagis.
Han äter inte någon frukt, har provat allt!
Ingen mat, får bara i honom köttbullar och korv, och då färdigmat, inte mina goda köttbullar som jag stått och rullat och kämpat med, nej nej, de kastar han ner på golvet!
UNGE!
Ska köpa spätta i dag och panera själv lite lätt tänkte jag, så han får i sig fisk, sen tänker jag inte servera ngt annat än det. Äter han inte får han vara hungrig då.... undrar hur länge det funkar?