• millanros

Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

Såg att vår tråd gått ut!!!

Välkomna fruar som blivande!!!!

• Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!
  • bridesilly

Någon som skulle tycka det va trevligt med en fika snart? Har såååå tråkigt här hemma i röran bland flyttkartonger så det skulle vara skönt att komma härifrån en stund

• Melis

Jag är på... Dock beror det lite på var fika är och när..men visst är jag för det....

• mysifer

jag är på har varit så himla trevligt de andra gångerna så det låter kul. beror lite på när och var osv men det löser sig säkert. är kanske inte så rolig just nu under praktiken för jag är konstant trött och stressad. men det vore kul med lite annat samtidigt.

tack millan för länken förresten

bridesilly skrev 2008-11-18 09:29:06 följande:
    Någon som skulle tycka det va trevligt med en fika snart? Har såååå tråkigt här hemma i röran bland flyttkartonger så det skulle vara skönt att komma härifrån en stund
  • bridesilly

Trevligt att det är fler än jag som vill bryta vardagen med något annat. Får väl se vart och när men nån gång snart vore jättekul om några ville

• millanros

Varsegoda alla Jobbade natt och hade inget att göra just då så tog alla som nån gång lagt ett inlägg i gamla tråden (hoppas jag inte missade någon) Både fruar och blivande är ju välkomna här

Här är det fullt upp med planering 2½VECKA kvar

bordsplaceringen har vi inte ens börjat titta på!! har inte fått komma in i lokalen för en slutkoll på just borden än... (måndag) men det är nog det jag har mest stirrig över just nu för stunden Några som inte osat än oxå... (sista är på lördag.. vi var ju så sent ute..)

Blev så glad häromdagen när syrran bokat bröllopsviten på stora hotellet åt oss till kraftigt rabbaterat pris vi hade först tänkt skita i de då vi har en massa långväga gäst.-er på besök som vi inte träffar så ofta... Men nu blir de svit o frukost till 13

• bridesilly

millanros

det är rätt, lite lyx på bröllopsdagen måste ni ju ha

• SaraPayam

Åå vad härligt det låter Millanros Jag hade fått för mig att du skulle gifta dig 2010, men vad fel jag hade
    Vart ska ni gifta er nån stans?

• millanros

Är det min dator eller BT??? har blivit utslängd från tråden 3ggr nu grrr...

SaraPayam skrev 2008-11-19 09:58:27 följande:
    Åå vad härligt det låter Millanros Jag hade fått för mig att du skulle gifta dig 2010, men vad fel jag hade Vart ska ni gifta er nån stans?
    Jo så var planerna till o med juni i år... men sen ångra vi oss och skulle ha ett överaskningsbröllop.. men vi ändrade planerna och avsslöja allt nu i början av november

Sandseryds kyrka blir det.. o festen efter i hofslätts hembygdsgård
  • SaraPayam
    millanros skrev 2008-11-19 12:20:06 följande:
    Är det min dator eller BT??? har blivit utslängd från tråden 3ggr nu grrr...
    Jo så var planerna till o med juni i år... men sen ångra vi oss och skulle ha ett överaskningsbröllop.. men vi ändrade planerna och avsslöja allt nu i början av november Sandseryds kyrka blir det.. o festen efter i hofslätts hembygdsgård
    Sandseryds kyrka är ju jättefin Blir det nästa helg ni gifter er då? Vid 1:a advent?

Men vad spännande med att överraska alla...men hur ska ni lura dem till kyrkan, utan att de ska misstänka något?
  • millanros

Nä andra advent

Nää nu har vi skickat ut riktiga inbjudningar.. Skulle bjudit till inflyttfest från början och samlat alla redan vid 16 för lite "gemensamma aktiviteter" men så insåg vi att vi skulle behöva hjälp med en del från våra föräldrar så då avslöja vi allt istället...

Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!