• millanros

Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

Såg att vår tråd gått ut!!!

Välkomna fruar som blivande!!!!

• Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!
  • millanros

På lördag o börjar bli något stressad

ska på julfest med jobbet ikväll... o har inte köpt julklapp dit än... o har jobbat i natt så ska nu bara äta och sen åka direkt o köpa en... hem o duscha invänta min M2b o åka igen..

• SaraPayam

Hehehe det låter som om du har det väldigt stressig

Själv ska jag & m2b tillbringa kvällen hos min farmor på Eksjö sjukhus. Hon har troligen fått en lunginflammation, stackarn. Så vi ska hälsa på henne en stund

Lycka till på lördag & hoppas att ni får en underbar dag

• Kärlekensskull

Jag brukar gå dit och klippa mig annars så därför blev det dem. Har faktikst inte en aning om de är duktiga men det hoppas jag verkligen:)
    Sminket ska jag göra på the body shop i stan. Så det blir först håret sen sminket och kläder. m.m.

MissieA skrev 2008-12-03 14:33:34 följande:
    Jasså, så dyrt var det ju inte. Vet du om dem är duktiga då? Jag har aldrig gjort nått med håret där? Hur gör du med sminket då?
  • millanros
    i morron gäller det.. o för tillfället är jag faxtist inte alls nervös men det lär väl komma framåt morgonen
  • Kärlekensskull

Gud vad skoj!!!

Själv kommer jag vara ett nerv vrak dagen innan.
    Lycka till!!

millanros skrev 2008-12-05 08:35:12 följande:
    i morron gäller det.. o för tillfället är jag faxtist inte alls nervös men det lär väl komma framåt morgonen
  • bridesilly

LYCKA TILL Vi vill höra hur det gick sen ABSOLUT

millanros skrev 2008-12-05 08:35:12 följande:
  • MissieA

Ett lycka till från mig med. Önskar er en underbar dag, ha kul.

• mysifer

önskar också lycka till och hoppas att det blir så bra som det bara kan bli imorgon. och ser fram emot att höra sen hur det var, tillsammans med bilder

• SaraPayam

Lycka till imorgon, hoppas att ni får en underbar dag

• millanros

Tackar ska strax hoppa i duschen för att sen lägga mig i sängen... varit en LÅÅÅÅÅÅng dag med föreberedelser så jag har inte hunnit bli nervös... Men jag är supertäppt i näsan.. men mår ganska hyfsat ändå.. så jag kommer vara "rudolf med röda mulen" i morron men men...

Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!