• millanros

Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

Såg att vår tråd gått ut!!!

Välkomna fruar som blivande!!!!

• Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!
  • millanros

hehe förresten.. de är farligt att lägga ut sin "bröllopssida" här
    JP ringde idag och ville göra ett repotage på släkt o vänner sidan.. De hade även ringt en kompis till mig o frågat om de fick göra ett om dem då de varit gifta ett år på julafton

• SaraPayam

Hahaha vad kul

Förra året på julafton va det ett par som gifte sig nere vid vätterstranden, det såg så mysigt ut. Jag stod vid fönstret & mös Det är bra med utsikten över vättern & vätternstranden, det händer ganska mycket skoj där

• millanros
    SaraPayam skrev 2008-11-24 10:05:07 följande:
    Hahaha vad kul Förra året på julafton va det ett par som gifte sig nere vid vätterstranden, det såg så mysigt ut. Jag stod vid fönstret & mös Det är bra med utsikten över vättern & vätternstranden, det händer ganska mycket skoj där
    De var våra kompisar som jag pratade om Världen är bra liten
  • SaraPayam

Men det va så mysigt De såg så lyckliga ut, så de hade fler gäster än vad de visste om, för alla våra släktingar stod vid fönstret & tittade på dem

• millanros
    ska hälsa henne det

Har nu varit och kollat på lokalen igen... blir nog superbra.. fast vi hade den visst bara till 12 på söndagen tror inte våra föräldrar blir glada... Får se om vi ändrar eller inte.. 1000:- per dag så det blir dyrt...
  • SaraPayam

Hmmm svårt beslut...men vissa lokaler har ju så att man kan hyra halvdagar, du skulle ju kolla det, för då blir det ju bara 500 kr det är ju ändå bättre en 1000 kr
    Och en halv dag räcker ju för att städa lokalen

Vad kul hur ska ni duka å så?

• millanros

Strul med festlokalen... vi sa att vi ville ha den fred-sönd.. Alltså jag tolkar det som minst fred em till söndag kväll... men de som har hovslättshembygdsgård tolkar det som fredag kl 12 till söndag kl 12... Så nu är det jättestrul med "städgruppen".. Vem vill gå upp i ottan efter en bröllopsfest??? och de är inte villiga att rucka på tiden från 15 till 15 eller nåt sånt.. utan då måste vi lägga ut 1000kr till
    Kan verkligen inte rekommendera den lokalen till nån!!!!!!!!

• SaraPayam

Vad jobbigt, de kunde väl tänka lite på er....man är ju inte så där jätte pigg dagen därpå..

Hmmmm det får ju dåligt betyg!!

Har ni ingen som inte ska vara med så länge på festen, de kanske kan gå upp & städa lite tidigare & sen att de andra kommer allt efter som...

• millanros

Tja.. ingen hade väl planerat det.. men svärmor o svägerskorna samt min syster med fru ska dit och städa och har lovat att de ska vara klart till 12.. så vi åker dit o hjälper till oxå... ÄR vi ganska många så är det ju inget problem..

Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!