Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!
Såg att vår tråd gått ut!!!
Välkomna fruar som blivande!!!!
Såg att vår tråd gått ut!!!
Välkomna fruar som blivande!!!!
Men inte ska väl ni hjälpa till...eller? Lite lugnt måste ni ju få ta det, de andra kommer säkert att hinna städa klart ändå
Jag har precis plockat fram adventljusstakarna, men det kändes så tidigt i år, hoppas att man hinner komma in i julstämmningen
Nu har jag hittat den rätta jkpg tråden
Vi gifter oss i gislaved 9 maj. Låter sååå mysigt att gifta sig på julafton vid vättern
Hoss oss kommer svärisarna, mina föräldrar och några till städa, känns lite skönt att slippa göra det tidigt på morgonen.
Var ska ni fixa frisyren?? Hur mycket kostar det?
millan: så trist med lokalen! jobbigt att behöva tänka på sånt trist istället för att räkna ner och njuta
vi prel.bokade vigsel- och festplats i helgen faktiskt. blir en gård i byn där jag växt upp där mina föräldrar fortfarande bor. långt ner i skåne ute på landet med andra ord
lokalen vi ska vara i var inte klar än men ägaren var så himla trevlig och tillmötesgående så det kändes rätt ändå. vi ska kolla igen i sommar när de hunnit få ordning och haft bröllop där och bestämma mer detaljer då och boka säkert.
men lokal och omgivning är helt perfekt för medeltidstemat vi tänkt från början så nu har vi hittat tillbaks till det igen
Mysifer vad kul att de blev den ni pratade om...
Här börjar allt kaos plana ut och bli mer ok.. Blev hippad i lördags och de var jättesnälla.. kom hit med fika först och sen bar det iväg till relaxen.. o så middag efter det... Jättetrevligt Dock så var det ett killgäng som inte riktigt förstod innebörden av "relax" kanonkula m.m. i bassängen var väl sådär grr....
Blev provsminkad idag och det kändes jättebra fick bara en insikt om att jag är för mycket mamma.. mitt smink består av alldeles för lite och för gammalt och jag använder typ 2 ögonskuggor och varierar aldrig!! O sminka mig gör jag bara när jag ska på fest (vilket är ca 1ggr/halvår) kanske om det är födelsedagskalas...
Hur går det Millanros, nu är det inte många dagar kvar, börjar det bli pirrigt?
Det är ju perfekt att ha släktrabatt där
Jag ska göra min frisyr på The look på A6 kommer kosta ca 1500:- exl löshår. Så runt 2000:- kan jag tänka miga tt det blir.
Oj är det så nära nu Kul! Vilket datum är det?
Vart fixar du håret?