• millanros

Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

Såg att vår tråd gått ut!!!

Välkomna fruar som blivande!!!!

• Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!
  • SaraPayam
    millanros skrev 2008-11-19 19:18:34 följande:
    Nä andra advent Nää nu har vi skickat ut riktiga inbjudningar.. Skulle bjudit till inflyttfest från början och samlat alla redan vid 16 för lite "gemensamma aktiviteter" men så insåg vi att vi skulle behöva hjälp med en del från våra föräldrar så då avslöja vi allt istället...
    Ååå men vad kul Verkar det som om alla kommer att komma? Jo det är klart, det är ju en hel del som man behöver hjälp med den dagen
  • millanros

Nje inte riktigt alla.. vi var ju inte ute i god tid med att meddela vilket vi gjorde avsiktligt.. så lite bortfall har vi räknat med.. ex thailandsresor som bokades i somras osv... men det är 15 som fortfarande inte svarat... räknar med att ca 10 av dem kommer.. (sista osa på lördag)

Kan inte bestämma mig om buketten nu bara!!!! var inne på att använda en buketthållare som jag köpte i somras.. men nu har jag nog ångrat mig.. en kompis ska binda den åt mig...

• SaraPayam

Det blir väl jättebra det med Vad ska du ha för blommor då?

Jo men så är det ju, lite bortfall blir det ju alltid. Det vilktiga är ju att de närmaste är där

• millanros

vita rosor och nåt lila som jag inte kommer ihåg namnet på

Någon som vet hur man gör med körkort o sånt??? M2b ska ju byta efternamn

• bridesilly

han kommer få hem papper från vägverket att fylla i efter att äktenskap och namnändringar har gått igenom på papper

millanros skrev 2008-11-20 11:51:06 följande:
    vita rosor och nåt lila som jag inte kommer ihåg namnet på Någon som vet hur man gör med körkort o sånt??? M2b ska ju byta efternamn
  • SaraPayam
    millanros skrev 2008-11-20 11:51:06 följande:
    vita rosor och nåt lila som jag inte kommer ihåg namnet på Någon som vet hur man gör med körkort o sånt??? M2b ska ju byta efternamn
    Låter snyggt Jag har med tänkt att ha lila rosor i min bukett

Har verkligen inte en blekaste aning hur man gör med sånt...hmmm det kanske man ska kolla upp. Hur gör man med alla andra kort?
  • millanros

Kanske ska blanda lila och vita rosor??? hade tänkt murgröna med

• bridesilly

låter väldigt snyggt

millanros skrev 2008-11-20 12:22:27 följande:
    Kanske ska blanda lila och vita rosor??? hade tänkt murgröna med
  • SaraPayam

Verkligen, låter hur snyggt som helst

• millanros

Har diskuterat buketten med hon som ska göra den Det blir utan hållare.. ska nu bara ringa o "boka" om blommorna... så det blir lila rosor istället för de blå vad de nu hette

Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!