Västeråsbrudar 2009 del 2
Barret skrev 2009-02-04 15:39:19 följande:
catarinaw och MoonGirl:Vi ska ha choklad mousse och passionsfrukts mousse i vår tårta.. Kollar mitt bildgalleri för att se hur vår provtårta såg ut. I vår deal ingick det en provtårta men jag vet inte om det var för att vi på sätt och vis köpte den genom Björnögården, men det tror jag inte. Det är Chantals i Punkt, där i mitten. Det är en fransk kvinna som bakar allt. Har hennes mailadress någon stanns om ni vill ta kontakt med henne och fråga lite... MoonGirl: Jag köpte min tiara från www.tiaror.se Köpte även några hårnålar till min tärna där. Gick precis in för att titta vad den hette men nu var den inte kvar så jag tog kanske den sista? Jag ska försöka få en bra bild av den någon dag och lägga upp. Finns mycket fins att välja på så valet var i alla fall inte lätt! Vi tittar på hus på lite olika områden, Gryta är väl ett av de områdena. Men som sagt, vi är ganska flexibla när det gäller område. Ett stort pluss är väl om det är cykelavstång antingen till Finnslätten där sambon jobbar eller stan där jag håller till.Tack för tipset om tiaror! Ska kika in där! =)
Ja, det är ju perfekt om det är cykelavstånd till jobbet, om det är möjligt. Det kommer nog jag aldrig att få igen, men men. Man vet ju aldrig....