Västeråsbrudar 2009 del 2
miss u skrev 2008-11-25 15:16:54 följande:
miss u skrev 2008-11-25 15:16:54 följande:
Jag passar också bäst i ivory-färgad klänning (provade många helvita klänningar, men tyckte att jag såg så blek ut i helt vitt).
miss u: Ja, modellen på klänningen var verkligen superfin! Ja, det blir fint med lite släp också =). 3000 kr var ju verkligen ett fyndpris!!! Bara att köpa =) =)
Nu tittade jag in i en andra tråden och svarar på inlägget här:
miss u: Fotografering kostar 3000 kr för en timme men då får med bilder som är lågupplösta på en cd-skiva, i en timme ingår två fotografer som tar obegränsade kort under en timme, valfritt antal familjemedlemmar. Sedan kan man lägga till att man vill ha högupplösta kort på en DVD-skiva, kommer inte ihåg hur mycket det kostar nu, men det vill vi ju ha. Vi vill ha göra egna album och tackkort sedan och då är det verkligen super med högupplösta bilder! =)
Ja, tre timmar känns lite för länge mellan fotografering & vigsel. Jag vet inte hur långt innan man ska vara i kyrkan innan vigseln. Men gästerna måste ju hinna in i kyrkan först i alla fall . Vi funderar antingen på att fotograferas ute på Björnön eller vid Anundshög (jättenära Badelunda kyrka!). Ja, vi får se vart det blir någonstans.
Ja, det är verkligen snyggt med snörning därbak på klänningen. Det hade jag också velat ha! Men det var inte på den här klänningen som jag köpte, men det gör inget, för den var fin ändå =).
miss u skrev 2008-11-27 07:34:16 följande:
miss u: Ska ni inte vara i hamncafét efter vigseln? Eller ska ni ha festen i bygdegården?? Förvirrad =) hänger inte riktigt med... he he!
miss u skrev 2008-11-28 09:47:27 följande:
Ia o Puh skrev 2008-11-28 14:24:23 följande: