miss u skrev 2008-12-18 06:57:29 följande:
Vi måste ha Hamncafét städat till kl 12 dagen efter. Får nog se till att göra så mycket som möjligt innan man går och lägger sig. Vi kommer ju bo typ 10 m från festlokalen så det går fort att ta sig dit iaf. Har du fyllt år? Grattis på födelsedagen i efterskott isåfall! Halsbandet låter jättefint. Kul med matchande örhängen till. Jag köpte ett pärlhalsband + armband när vi var i Kroatien i somras. Får se om jag ska ha det eller om det blir nåt annat köpt i Thailand. Jag har inga hål i öronen, så örhängen behöver jag inte beskymra mig om.Jag har fått en slags bokningsbekräftelse på mailen nu av ägaren till Hamncafét. Men har bett om att hon ska skriva ut det och skriva på det, och att jag ska skriva på och skicka till henne, så det blir ordentligt gjort. Det är ju ändå inte vilken fest som helst som vi hyrt lokalen till.Håller med om att tiden går jättefort! Idag är det exakt 7 månader tills vi gifter oss! Hoppas tiden fram tills dess går lika fort.God jul och gott nytt åt till dig med. Jag lär nog hinna gå in här ett antal gånger till innan det är dagen J.
OK, så det måste vara städat senast kl 12 dagen efter festen hos er också. Var kommer ni att tillbringa er bröllopsnatt någonstans? Vad kostar det att hyra hamncafét?
Ja, jag fyllde år den 16/12, så nu är man ett år åldre
. Känns inte så stor skillnad, he he.
Vad kul att du också har ett pärlhalsband! Det är ju så himla fint! Jag kom på att jag har fått ett pärlarmband av min farmor för jättelänge sedan, måste kolla i mitt gamla smyckeskrin som ligger i Fagersta av alla ställen
. Jag vet att jag la undan det för många år sedan, för då var det för stort. Men nu kanske det passar. Jag ska se om det matchar mitt halsband och örhängen. Det vore ju jättebra om det gjorde det, för då har jag allt komplett när det gäller smycken inför bröllopet.
Det är ju jättebra om ägaren till hamncafét vill skriva under bokningsbekräftelsen. Det gjorde de på Brunnby gård på vår bokningsbekräftelse också.
Har du handlat klart alla julklappar ännu då?