Västeråsbrudar 2009 del 2
Island låter riktigt spännande! En kompis till mig skulle dit på bröllopsresa, men mannen blev så sjuk så dom kunde inte åka alls. Känns inte som jag vill åka dit då, eftersom det är "deras" idé. Just nu lutar det åt Paris, även om en jobbarkompis sa att det är sjukt varmt där i juli.
Så din kompis bröllop med ändrat till 13/6 istället för 18/7? Kul att vara brudtärna. Det har jag aldrig varit.
Jag skulle vilja åka till Italien eller till Island. Men allra helst till Island. Det är ett av mina drömresemål. Har inte hunnit kolla upp några resor dit. Men det lär väl finnas weekendresor till Island. Min blivande man sa att priserna till Island har sjunkit, så det låter ju bra. Det har ju varit ganska dyrt att åka dit.Nu har jag inte tränat på en vecka. Har hållt mig inne och har bara väntat ut magsjukan. Det har varit fruktansvärt att ha varit sjuk så länge. Både jag och sonen blev sjuka samtidigt. Huvvaligen! Men nu är vi båda på bättringsvägen, så det känns mycket bra! Jag har tappat några kilon på en vecka och det är väl rätt bra ändå . Om några dagar ska jag ta tag i träningen igen, bara jag får återhämta mig lite mer!Låter bra med ett simkort (alltså ett simkort som du använder för att gå in i badhuset) Jag älskar att simma (är en gammal simmare, har tävlat i simning), så jag simmar så ofta jag bara kan! Spinna är också kul men vääääldigt jobbigt. Det var några år sedan jag provade på det. Nu skulle jag väl tuppa av om jag satte mig på en spinningcykel. Låter som sagt bra med ett simkort och ett 10-gångers (klippkort) på spinning . Förresten så ska jag vara brudtärna den 13/6. Blir superkul!