Tack för välkomnandet! Vi hade det jätteskönt i Thailand, men samtidigt skönt att vara hemma igen.
Jag tänkte gå förbi Bredbar och hälsa på när jag går från jobbet idag. Jag jobbar ju alldeles intill. Har med mig kameran så du kan få se klänningen på den. Har dessvärre inte möjlighet att stanna länge på Bredbar.
MoonGirl skrev 2009-01-20 17:01:07 följande:
Oj oj vad ni skriver!! Kul att läsa!Barret: Vad kul att du gillade ringen! Det blir nog den ringen om Mikael godkänner den. Ska ner på stan någon dag, så får han följa med och titta på den. Sedan tänkte jag beställa den över nätet, för det var billigast att beställa den över nätet. Det är en Schalins-ring. Vad kul att höra att du har gått ner så mycket i vikt! Grattis, vad kul! Själv så kämpar jag på också och det går riktigt bra. -5,5 kilo! Idag har jag och sonen promenixat till Hälla och shoppat sedan gick vi hem. Det blev en promenad på 4 timmar! Om två timmar ska jag iväg och simma!!! miss u: Välkommen hem!!!! Hoppas ni har haft det underbart i Thailand! Vill se din klänning!Jag vet inte ännu om jag kan komma på fikat imorgon, onsdag. Men om jag kommer så blir det nog att jag tar med mig Erik, om det är OK för er? Mikael måste nog vara i huset och greja det sista innan vi flyttar in på lördag och då kan han inte passa Erik. Det vore väldigt kul att se er, det var så länge sedan sist! Bredbar blir jättebra och där har de barnstolar också .Barret: Har du hunnit fixa pdf-filen åt mig?