• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • makupala

har löst mitt underklädes-problem..
    tänker ta en chansning o beställa underkläderna från e-bay. där fanns det hur mkt som helst i min storlek!

• mysifer

har beställt från ebay flera gånger och varit nöjd alla gånger utom en så jag tycker du ska chansa!

har köpt både skor och cake topper till bröllopet som var riktiga fynd!

• Fenixx

nu är jag här igen, har varit iväg och tränat.

paradis>> ja jag tror det gick bra, var en annorlunda arb.intervju då vi var flera stycken samtidigt och fick göra problemlösningar ihop osv...så får väl se vad den personvetaren tyckte om en.

• Leilani
    rosesarered skrev 2009-01-21 20:16:54 följande:
    Vilka här ska gå på bröllopsmässan i Stockholm? menar den på Grand hotel inte den som är nu i helgen. Behöver man köpa biljetter i förväg tror ni?
    Jag och min m2b ska gå på den på lördagen. Vi fick biljetter i julklapp. Jag har hört att man ska förbeställa biljetter plus att man ska vara där tidigt för det kommer vara mycket folk. Det är vad de som varit där tidigare år har sagt i varje fall.
  • paradisfågel

Rosesarered, hade först tänkt de, men ska gå på en här i trakten med EmmelioMarkus istället den helgen.. Ska gå på den som e den här helgen med fruH..

Fenixx, håller tummarna för att de gick bra för dig!

• molnis

Min m2b har gjort några ryck det sista och tagit egna insiativ som att ringa runt och kolla olkia saker som florist och kock i bekantskapskretsen. Idag hade han ringt en fotograf som han jobbat med innan (drev företag med hennes syster ett tag). Hon har rest mycket å vat på de ställen vi kikar på till bröllopsresa. Så han pratade om det, men så frågade hon om vi hade fotograf. Å de har vi ju inte än=) Så hon skulle maila prisupggifter när hon kom tillbaka från en resa nu.

Hon är riktigt duktig så hoppas verkligen på ett ok pris!!

Jag är mer den som planerar läser surfar runt och sedan gillar å pyssla ihop inbjudningar osv. Han kör det med att kontakta och boka. =)

• Fenixx

Halloj tjejer!
    hur har ni det idag?
    själv håller jag på och röjer lite då svärmor kommer på besök.
    får komma ihåg att gömma alla bröllopstidningar och saker då vi inget ska berätta ännu hihi.

• sockersmulan

Fenixx: haha, hade samma problem när mina svärföräldrar kom på besök förrförra helgen..var ett fasligt sjå att gömma alla ringbroschyrer! tycker det är jättesvårt att inte nänmna förlovning/bröllop för min mamma! pratar med henne i telefon nästan dagligen, och får bita mig i tungan varje gång!

• fromheretoeternity

När har ni tänkt att förlova er? Vad vill ni ha för ringar?

sockersmulan skrev 2009-01-22 11:35:03 följande:
    Fenixx: haha, hade samma problem när mina svärföräldrar kom på besök förrförra helgen..var ett fasligt sjå att gömma alla ringbroschyrer! tycker det är jättesvårt att inte nänmna förlovning/bröllop för min mamma! pratar med henne i telefon nästan dagligen, och får bita mig i tungan varje gång!
  • Fenixx

ja man är jättesugen att berätta för ens närmsta släkt...

när jag var på bio med min mamma häromdagen så pratade jag om att vi skaffat medeltida kläder till barnen för i sommar då vi ska på såna arrangemang(som vi faktiskt ska) då kläcker mamma "jaha som dem ska ha på bröllopet sen då?" fatta att jag blev paff!! vet inte om hon skämtade till det eller om hon känner mig mer än vad jag tror om att inte ha marängklänning och kyrkbröllop.
    men ialalfall, jag blev lite paff, stod nog tyst några sekunder innan jag kom på nåt att säga haha.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5