• Frujj

Carma: Jag frågade oxå min bvc-ssk om hon rekommenderade att bebisen fick den, och då svarade hon "ja nu måste vi ju rekommendra den och jag kan inte lägga nån personlig värdering i det, men ja jag måste rekommendera den".
    Inget svar m a o. Ska nog ringa vacc-centraler o fråga vad de säger. Den ska väl tas innan 12 månader fattade jag det som.

Ja du får gärna kolla vad fototapet skulle kosta

Ang surkärringsläget, för min del beror det just nu på sömnbrist, (lille O har kommit i nåt mat-marathon på nätterna) och till viss del stress tror jag. Får inget gjort här hemma och jag blir superirriterad (och stressad) när grejorna bara växer på hög. Och så beror det nog väldigt mycket på att jag aldrig får nån egen tid.
    Kan ibland längta efter att bara få vara för mig själv.. händer tyvärr väldigt sällan.

• Frujj

Ska nog börja med "dagens tre positiva" hänger ni på??

1. Jag gillar att det snöar!
    2. Jag har gått ner mina gravidkilon!
    3. Hmmm måste fundera lite...

• Frujj

jo..
    3. Inatt fick jag sova ganska ok trots allt.

• Frujj

Jo men det är väl det vi gör? Ligger på soffan, ser på alla filmer som nånsin spelats in, äter lyxiga chokladpraliner och smuttar på en ljuvig kopp te (tänkte skriva champagnen men vi ammar ju ) medan dammsugaren dammsuger själv, bebisen byter blöja på sig själv och hoppar upp till tuttarna och tar sig en slurk, helt på egen hand...
    haha

Just ett sånt scenario utspelade sig här för ett tag sen oxå, (eller ja oftare eg men kom att tänka på just detta) jag fick för mig att frosta av frysen och såg i detta lite egentid. Jag och min frys liksom... hihi Slutade med att jag satt med alla barnen i knät och N frostade av frysen....

• Frujj

N: Vart gick ni med L då o vad kostade den?

• Frujj

Nides: Har du testat åksjukearmbanden som finns på apoteket? Funkade helt ok oxå tyckte jag!

• Frujj

Usch mina australiensläktingar bor där det brinner. Tydligen +46 grader häromdan!! Fyyy

• Frujj

Nämen aj Bauti! Skönt att foten fått vård nu så den kan läka ordentligt nu då!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas