Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Men usch så obehagligt Bauti. Förstår att det är obehagligt att sova själv inatt.
Men usch så obehagligt Bauti. Förstår att det är obehagligt att sova själv inatt.
Dagens tre POSITIVA:
1. Madonnabiljetterna släpptes idag
2. Den 8/8 ska vi gå på Madonna!
3. Yes!!!!
Nides: Baka bröd? Gå en promenad... Inga bra tips tyvärr
Tez 880 kr för sittplats. Vill inte stå på plan, har skräck för det. Vet inte om det funkar att sitta på läktaren för min del men det SKA gå. Jag har alltid sagt att jag vägrar gå på konserter pga att jag gillar inte folksamlingar mm mm men om Madonna kommer, då ska jag gå
Godmorgon!
Härligt att det snöar lite ute. Jag gick förbi en hög granhäck på väg till Ws dagis och det lät "frrrrrrrrr frrrrrr frrrr" i den när de kalla små snöflingorna landade på den stelfrusna granen
Tråkigt med väninnan, Ab.
Idag ska jag till ÖNH med lillebror, han ska göra en efterkontroll på sina öron efter öroninflammationen han hade före jul.
Ingen som bara råååkar känna till nån pysselwebshop som har 15x15 kort, ljusblåa i "handgjort" papper (sånt papper som är lite mjukare och lite lite fnasigt i kanterna?) och ljusblåa hjärtbrads... ? Orkar inte åka in till stan och shoppa och den affären här nära mig har tyvärr inget.
Carma: vad hände för att humöret skulle rasa?
*piggar upp dig igen*
Ja vi bor på en kulle o det brukar vara lite lite kallare här så regnar det nere i området så snöar det här Inte på sommaren då men...
Godeftermiddag!
Idag har jag varit på babymassage, jättemysigt Sen blev det långpromenad hem och en extra sväng så jag slapp gå hem för o vända innan jag skulle hämta W. Häääääääärligt väder idag måste jag säga! Älskar när det knarrar lite under fötterna när man går. Eller under skorna menar jag
Carma: Vad jobbigt med problemen efter förlossningen, hoppas du får en bra gyn som kan rätta till det igen. Oj kan man få eksem där det visste inte jag
Mina dagens tre positiva:
1. Jag har varit på babymassage och fått lite kontakt med en tjej som bor här i vårt område som mer än gärna ville ha en promenadkompis Kul för jag är lite seg på att komma ut själv.
2. Det är snö ute och det är kallt härligt väder. Kanske skulle man flytta fram julafton till nu istället?
3. Jag känner mig lite glad bara sådär. Trots värk i axlar och rygg efter att ha suttit konstigt på massagen.
Imorgon tror jag att jag ska ta mig en utflykt till Kortmakaren i förorten, hon verkar ha det pappret jag letar efter, ringde och frågade förut.
Usch maken har fått värsta ögoninflammationen, kom hem i måndags och hade ont i ögat som bara blev värre. I tisdags hade han jätteont och var helt svullen runt ögat, så jag tvingade iväg honom till Acessakuten där han fick ögondroppar. Verkar dock inte som om de fungerar, han har fortfarande jätteont och måste lägga sig och blunda och kan inte röra ögonen (alltså vrida huvudet och titta åt ett annat håll) för då gör det så ont att han tjoar till. Är det verkligen normalt??? Trodde dropparna skulle hjälpa ganska fort.
Nides hur står det till med hostan?
Åh jag har fått nojja på såna där väggdekorationer, texter och roliga figurer. Nu när vi ska göra om övervåningen är jag sååå sugen på att pynta killarnas rum med lite roligheter
www.myfirstroom.se/kategori/vaggordbarnrum/89