• Frujj

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

har lagt ut en rolig bild på bloggen.. *fniss*

• Frujj

Carma: Gärna... eller varför inte en baby-babblar dag?
    Nibla hur har du det i ditt schema?

• Frujj

Tisdagar kan inte jag heller, då är det babysim. Men onsdag 25e?
    Tar det på mailen istället

• Frujj

Godmorgon!
    Igår eftermiddag åkte jag med lille O och mellan W till K-backa där stora E var hos min mamma och så gick vi hela högen till Kungsmässa. Det var ett äventyr i sig. Var nog mer upptagen av att ha koll på att jag inte tappade bort mina barn än o shoppa, men jag lyckades iallafall fynda på POP o hittade en amningsbh till mig och ett par byxor till E. Den egentliga anledningen till att jag ville gå i affärer var att JAG behövde byxor... haha men det får väl bli en annan gång.

Nibla: Jag kan ta en titt på våran vind också och se vad vi har, hur är det med storlek på dom två små? Kan hända det finns utrensade storlekar här!

Missade visst all mailväxling igår, så jag hade sisådär en 30 nya mail när jag kom hem

• Frujj

Mina dagens tre positiva:

1. Har sovit ganska bra, lillebror åt kl 01 och vaknade sen inte förrän kl 6.
    2. Det är härligt vinterväder idag! (igen )
    3. Hmm

• Frujj

Mina dagens tre positiva:

1. Har sovit ganska bra, lillebror åt kl 01 och vaknade sen inte förrän kl 6.
    2. Det är härligt vinterväder idag! (igen )
    3. Hmm

• Frujj

Oj råkade bli dubbelt

Wow vilka tårtor!!!
    Tänk om man var så fingerfärdig...

• Frujj

Nibla: Jag håller med dig, POP har hutlösa priser i vanliga fall och rean var inte mycket att hänga i granen så att säga, men för en gång skull så hade de lite mer för killar än för tjejer (annars när man är på barnavdelningen så är 80% till tjejer) så jag fyndade två bodysar för 50 kr st (hade kostat 175 kr) och ett par byxor för 85 kr (hade kostat 285 kr)
    så med det var jag nöjd
    Men 900 kr för en jacka till en baby.. nääää. Som den dessutom växer ur på nolltid.

• Frujj

Fortsättning min positiv-lista

3. Jag är glad över mina fynd igår!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas