• FruTez

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Abbe: Snälla, nämn inget om igår när du kommer. Känns lite som att jag "skolkat" eftersom jag var hemma från jobbet på dagen. Idag är jag väldigt dålig i halsen dessutom... *hhmmpf* Kanske skulle varit hemma även från fikan och repat mig? Iaf. så jobbar jag ju idag...

• FruTez

Nides: Hur mycket pengar ska du ha av moi för igår?

Nibla: Jag försökte skriva en kommentar i din blogg, men det gick inte. Ville iaf. bara säga att jag tycker att det är riktigt härliga bilder du lagt upp!

• FruTez

Hej girls!

Jahapp... då var man hemma igen! Helt otroligt alltså. Jag lyckades ta mig igenom gårdagen eftersom jag inte behövde prata så värst mycket för jag satt i receptionen. Min kollega tog telefonen och jag skötte allt annat. Idag däremot så hade jag 100% växelarbete och efter 45 min. så lät jag värre än en kråka och var tvungen att erkänna mig besegrav av förkylningen. Det var bara att sätta sig på bussen och åka hem igen... Totalt sett har jag varit hemma 7 dagar denna månaden!?!? Otroligt alltså... fast det kanske känns extra länge eftersom det varit två omgångar.

Abbe: Hoppas du vilar ordentligt och jagar bort alla elaka baciller från att slå läger!

Brr... vilket väder det är idag! Termostaten står på 20 grader inne, men det känns som 15. Brrr... Kallt och fuktigt, ingen bra kombination!

• FruTez

Abbe: "Kraaaaxx kraaaxx" Försöker härma en kråka!

• FruTez

*fniss* Nä, det ska jag låta bli att göra!

• FruTez

nibla: *suck* Försökte skriva i din blogg idag igen. Det näst nyaste gick att skriva på, men så skulle jag skriva på det senaste inlägget och där var det stopp... Trist för oss och för dig att inte kunna få feedback! Ville iaf. bara säga att när vi gör iordning ovanvåningen kommer vi ju också att ha snetak och jag tyckte att det var en jättefin lösning!

• FruTez

Carma: Tack! :) Det är ingen ny förkylning utan den har bara förflyttat sig ner i luftrören och stämbanden. Fattar inte detta, ska den igenom HELA kroppen innan den ger sig?

• FruTez

Nibla: Nope, tyvärr! Jag har provat de flesta olika sätten som att logga in m.m. Hörde i veckan att det är svårt att lämna kommentarer på min blogg också och jag har ju blogger jag me... kanske är hela bloggen som krånglar?

• FruTez

Morsning fruar!

Jag behöver hjälp med två saker och hoppas att ni kloka kvinns kan ge mig lite råd!

Fråga 1: Jag måste skicka ett brev Rekomenderat, har aldrig gjort det förr och undrar nu bara, var kan jag göra det? Finns ju inte så många postkontor kvar och jag är lite vilse!

Fråga 2: Idag firar gubben och jag 7år. Imorgon ska vi ta bussen in till stan och ha en heldag. Nu till min fråga, någon som har tips på vad vi kan göra? Har två stopp planerade, vin/öl + lunch på Dubliners och en tur till saluhallen. Men dagen är lång och jag kommer inte på nått mer. Någon som kan tipsa om nått som är värt att se/göra?

• FruTez

Skridskor låter som en bra och mysig idé! Några fler förslag?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas