• FruTez

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Ännu en BTträff är till ända och som vanligt flög tiden förbi snabbare än ett jetplan! Jättekul att ni kunde komma och hälsa på mig här ute på landet! Synd att ni andra töser inte mår så bra. Hoppas på fler träffar snart!

Jag har uppdaterat receptbloggen med Baileysmuffinsen!

• FruTez

Helllu girls!

Nibla: Har du hört nått från din vän om bebis?

Carma: Har hon hittat nya ljud som hon testar?

Abbe: Vet inte bestämt än ifall jag e ledig den 2:e. Får kolla lite närmare!

Va segt det var att stiga upp imorse. Jisses, trött som en gnu! (hur man nu kan va det??) Längtar redan till freda! Pös!

• FruTez

Hej tjejer!

*vinkar åt Abbe som är på resande fot*

När var det Bauti skulle komma hem?

• FruTez

*sjunger* Heeeeeejjja sverigeeee!!! Kikar på handbollen!

• FruTez

Frujj: Förstår att du är irriterad på barnvagnstillverkarn. Det låter ju inte helt klokt att man ska räkna med att få punka! Tycker gott att de kan få sig en dos av en mammas vrede. Maila dom!

Nibbla: Är det lasvegas festen imorgon?? Får man se kort på din utstyrsel isåfall?

Är så irriterad... Min f.d. bovärd ringde idag och frågade efter bomnyckeln. Jag lämnade nämligen över den tillsammans med ett sett nycklar till hon som skulle flytta in i lght efter mig. Jag var ganska sjysst också för de fick lyan en vecka tidigare utan att behöva betala något. Det enda var att vi slapp flyttstäda. Vi städade bara badrum och kylskåp. Då har hon, trots att jag verkligen poängterade att det var viktigt, inte lämnat tillbaka bomnyckeln!!! Dum som jag e, så litade jag på henne... I värsta fall säger hon att hon inte har fått den och då måste jag pröjsa 1000kr.... *svär* Jag sa som det var till bovärden och han verkade tro på mig så han skulle ringa till henne på måndag... *svär igen* VET att hon inte "glömt" bort det i tre månader... *jäddra typ*

Vill annars passa på att önska er en trevlig helg. Snart ska vi plocka fram lite smarrigt att tugga på och bänka oss framför Lets Dance! Hejja Hasse Aro och Magnus!!

• FruTez

Frujj: Tyvärr är det inte en A-nyckel till den bommen. De bytte låset förra året. Jag känner verkligen inte att jag har lust att bjussa på 1000 spänn. Speciellt inte eftersom vi bjussade på en 9 (!!) dagars hyra! Förresten, bra idé att ringa, det är som du säger, ett mail "försvinner" lätt!

• FruTez

Morsning girls!

Linum: Hur går det på jobbet? Är du klar med alla kataloger för denna gång?

Carma: Inte kul med sömnbrist. Hoppas du mår bra trots allt!

• FruTez

Tack, tack för mycket trevlig fika och promenad! Precis vad mitt vinterfrusna hjärta behövde. Hoppas att några av mammorna kan komma loss nästa gång. "The more, the merrier!" Eller hur det nu stavas och heter...

Abbe: Måste testa dumplings! Fast går nog dit när det inte är så mycket folk, så jag kan kika i lugn o ro!

• FruTez

Nibla: Va synd att det blivit nått missförstånd om fikadagen. Vet att jag mailade till alla senast i torsdags och frågade vilka som kunde fika och det var inte alla som svarade eller kunde... Trist att det blev fel, hade ju varit så kul att få träffa er två töser!

Glöm inte bort tjejer, att skriva upp brunch lördag den 7 MARS! Då vår kära Addis kommer ner till götet och hälsar på!

Nibla igen: Ska du vara borta länge?

• FruTez

Hej girls!

Bauti: Välkommen hem! Hoppas att du hade det gott trots brist på promenader!

Carma: Pysselmässa?! *me likie*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas