• FruTez

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nides: Nä, förresten, jag såg ingen man med blå påse eller nått skumt överhuvetaget. Va spännande det hade varit annars. Tänk att få vara med och lösa ett brott! Hahaha! Har jag för lite spänning i mitt liv.... Hahha!

• FruTez

Nides, du måste verkligen höra av dig när du hittat nått bra ställe och fått fram priser! Jag vet att mina boobs kommer att bli som stora sopsäckar i framtiden, mer eller utan barn...

• FruTez

Carma: I mitt fall så skulle jag inte få förminskning för att jag väger för mycket enligt alla BMI listor... *hatar dessa listor* Ser faktiskt inte mig själv som fet, men enligt dessa listor så är jag just detta... FET! *morrar*

• FruTez

Carma: Va skönt att få lite positiva besked och att fliken läkt av sig själv!

• FruTez

Carma: Oj, överviktig? Du som är så himla fin? Du ser ju precis ut som vilken vanlig vacker tjej som helst juh... Jag säger ju det.. Dessa jädra BMI listor är väldigt missvisande!

• FruTez

frujj: Jag gillar också såna där väggordsaker! I helgen satte vi faktiskt upp väggord i sovrummet. Tänkte ta kort och lägga upp på bloggen, men det har inte blivit av. Jag beställde dom på vimsadekor.se och det blev fint! Men det är jättesvårt att ta foton som ger en rättvis bild...

• FruTez

God morgon tjejer!

Skönt att man inte är "kinesen" längre. Ärligt talat så gillade jag aldrig det smeknamnet... Skönt att man nu är "Tez" istället!

Mina 3 positiva:

1. Det snöar och är fint ute
    2. Jag har jätteont i halsen idag så jag är glad att det är fredag
    3. Det är fredag och ikväll ska maken och jag mysa i soffan framför tvn

Jag ska försöka komma ihåg att ta kort på våra väggord och lägga på bloggen i helgen! *me likie*

• FruTez

Jiddrar va det snöar nu! Jättefint!

• FruTez

Hur gör man för att få en sådan lista som tex. Nibbla och Frujj har på sina bloggar, där man ser vännernas bloggar och den som är senast uppdaterad hamnar högt upp? *letar*

• FruTez

Nibla: tack för beskrivningen, men tyvärr så funkar det inte. Jag går in på Layout, sedan klickar jag på Mina vänner. Då poppar en ny ruta upp som heter "Konfigurera Länklista", men där finns inte de boxarna som du beskriver?!? *hilfe*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas