• FruTez

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Frujj: Nä jag har inte löst bloggmysteriet! Finns du på msn nu? så kanske du kan hjälpa mig live?

• FruTez

Bauti: Vi anlitade Göteborgs lågpristryck. De band in våra festprogram. (heter de så?) De satta alltså in vita spiraler i häftena. De skrev även ut vigselprogam eftersom vår skrivare krånglade. Kan vara värt och kolla där. Hoppas jag inte åker dit för reklam nu, men kika in lagpristryck . se. Det var helt ok och ganska snabba. Nu är det ju ett tag sedan vi hade kontakt med dom, men som sagt, du kan ju kanske börja med kika där!

• FruTez

hihi! Jag menade alltså om det heter att man "band in" programmen...

• FruTez

Abbe: Ha det så trevligt med morsan ikväll!

Bara en kvart kvar av arbetdagen och min röst ser verklgien fram emot det... Är lite hes och har haft ont. Måste bara rekomendera Mucoangin. Vilken bra medicin! Gick till apoteket imorse och de rekomenderade den för att den ger så bra smärtlindring i halsen och det stämmer! *tips*

Ha en trevlig afton mina damer och bebisar! Pussar i mänger på er allesammans!

• FruTez

Hej girls! Hälsningar från en förkyld Tez. Fattar inte detta. Jag var ju hemma sjuk för en veckan sedan och nu är det dax igen?? *suck* Har använt upp en hel toarulle nu för att näsan rinner. Inatt sov jag inget. Gick tillslut upp och la mig vid tvn och åt glass för halsen. Har nog sovit kanske 3 timmar! Jag ska försöka mig på en lista ändå!

1. Är glad att förkylningen kom denna helgen och inte nästa då vi firar 7 år ihop
    2. Vi fick vårt larm installerat idag
    3. maken har gjort pannkakor till lunch!

• FruTez

Nibla: Krya på dig! *kramar om*

Carma: Jag köpte blockljus i veckan som jag tänkte jag skulle pimpa. SÅ googlade jag på pimpa blockljus och då kom dina bloggar upp på första och andra plats i sökningen!

Idag känner jag mig lite piggare... fast det kan ju bero på att jag sovit 11 timmar! Somnade under melodifestivalen och sov sedan som en stock. Verkar som att kroppen behövde det pga. den jädra förkylningen. Har hosta och snuva idag med så jag får se ifall det blir jobb imorgon. Känner mig lite piggare idag ändå.

Dagens 3 positiva:
    1. Känner mig lite piggare idag
    2. Det är fortf. snö ute (trots töväder)
    3. Jag har hela dagen på mig att vila upp mig

• FruTez

Nibla: Usch då... det låter som att du är däckad! Hoppas verkligen att det går över fort!

• FruTez

Morsning!

Förkylningsmonstret har tagit ett rejält tag om lilla mig så jag är hemma från jobbet och kurerar mig. Fattar verkligen inte att jag kunde bli förkyld igen knappt 1,5 veckor efter att jag blivit frisk från den andra förkylningen? Fel på mitt imunförsvar måntro? Får väl proppa i mig allt i vitaminburken och köpa på mig ett lager handsprit, haha!

Jag hoppas att kranen har slutat läcka till imorgon. Vill verkligen fika med er töser!

Nibla: Hoppas att du mår bättre idag!

Carma: Jag testade att pimpa ett ljus igår, jädra va kul! Hade ingen stämpel i den stilen jag ville ha, så jag tog två magnoliastämplar. Maken sa "wow va häftigt" när jag visad upp det och jag sitter nu och väntar på inspiration för att göra ytterligare ett. Längtar tills jag kommer åt en pysselaffär, för jag vill köpa ny stämpel att pimpa med!

Nu ska jag snyta mig igen (för enmiljardhundrafemtionde gången) och krypa ner i soffan igen! Hej så länge!

• FruTez

Tack tack för trevlig fika! Hoppas ni inte blev allt för störda av min hosta och mina snorpapper, Haha!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa en superintressant bok som Hilary Clinton skrivit. Tack Linum för lånet!

Abbe: Kom förbi receptionen imorgon så får du spelet!

Bauti: Söta skor!

Kram och godnatt!

• FruTez

Jag tycker också att det är lite roligt med kungabröllop, även om jag inte har engelskt blod!

Abbe: Är du på jobbet idag? Jag har spelet med mig så kom förbi receptionen och hämta det!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas