• FruTez

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nibles: Vilken tid passar bäst för er damer och bebisar? Jag är hemma heeeela dagen!

• FruTez

Abbe: Har för mig att Nides skrivit på tråden att hon kan nog också ifall det blir på dagen. Linum och Frujj har jag inte hört nått från.

• FruTez

Carma, Nibla: Ni vill träffas så tidigt som möjligt, vilken tid vill ni träffas? Kan inte ni föreslå en tid? För min egen del så funkar det med vilken tid som helst, bara det inte blir 8 på morgonen för jag vill ha lite sovmorgon!

• FruTez

Vi hör med de andra snuttarna och kommer fram till en bra tid på lördag. Låter som en plan!

• FruTez

Hohoho! *vinkar glatt fastän det bara är tisdag* Hoppas allt är väl med er!

• FruTez

Nibla: Den andra bloggen, kommer du att lägga den i graven? Tänkte ifall jag skulle ta bort den länken från min blogg.

Strax dax för hemgång. Hej då tjejer *vinkar*

• FruTez

Hej tjejer!

Jag har mailat till er angående lördag. Blir det bra så???

Ang. fönster. Får be er att INTE titta på våra fönster på lördag. De är så sketna att man knappt ser ut. Har inte haft tid över på helgerna att tvätta dom än och när man kommer hem efter jobbet är det ju så mörkt att man inte ser skiten ändå! Hehe!

• FruTez

Linum: Då tycker vi likandant! (till skillnad från vissa andra, som tex. rara svärmor, som bara vill väl) Jag är hopplös på att se sketna fönster och sånt. Viktigast är som du säger rent kök och bad. Förresten, har Nides kontaktat dig om lördag?

• FruTez

Hej tuppen... eller jag menar Nibla!

Jag ska också kika på Let's Dance. Har du nån favvis?

• FruTez

Jag gillar Hasse Aro. Han dansade så roligt att maken och jag vek oss av skratt. Dessutom är han jättelik en av cheferna på makens jobb så det gick inte att låta bli att tänka på honom när Hasse Aro dansade!

Jag ser också fram emot imorgon, ska bli så trevligt!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas