• Nibla

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Pyssel!!??!?! NÄR??????

• Nibla

Jag kanske ska ta mig in till Baby & Barn-mässan som är i helgen, har ännu inte bestämt vilken dag.

• Nibla

Ja, det är Barn & Babymässa på Svenska Mässan i helgen. Börjar redan på fredag förmiddag. Kanske ska ta turen om efter babyfikat hos Frujj.

• Nibla

Har ikväll haft besök av Niclas snickarfarbror som snickrat en garderob till lillans rum. Blev hur bra som helst.

Var det någon som såg presskonferensen med Daniel och Victoria? Ska erkänna att jag såg den. Även om jag tycker att kungahuset bör avskaffas är det ändå lite intressant. Hah!
    I alla fall, den stackars Daniel var verkligen nervös och en elak journalist frågade "Du blir nu Hertig av Västergötland. Vad vet du om Västergötland".
    Vad har det med förlovningen att göra? Stackaren har väl inte ens hunnit sätta sig in i rollen som Hertig av Västergötland". Victoria räddade hans "ass" ett par gånger under intervjun, det märktes verkligen att hon är van vid medias frågor.

• Nibla

Frujj,
    Ja L var lite gnällig och febrig efter sprutan, det är tydligen helt normalt.

Kan se dig framför mig i traditionell engelsk hatt sittandes framför TV;n när du glor på kungabröllop. Hahah!

• Nibla

God Morgon!

Är som en zombie. Lillan har legat vaken till och från sen kl 05. *Gääääsp*
    Idag skulle vi egentligen på babysim drop-in men det börjar redan kl 10.30, jag trodde det var kl 13, så det skulle bli i stressigaste laget.
    Så idag blir det en promenad på förmiddagen, sen in till stan på eftermiddagen för att träffa en kompis och sen gå på möte med Unionen om jobbsituationen.

• Nibla

KOnstigt att ingen kan lämna kommentar i bloggen!

Sitter i telefonkö hos försäkringskassan. Började på plats 74, nu 3 minuter senare är jag nere på plats 16. Ganska snabbt jobbat ändå!

• Nibla

Måste berätta en liten rolig sak. MIn bästa kompis hade förra veckan ute sin lägenhet till försäljning. (Hon har en lägenhet på Södermalm i Stockholm)
    Mäklaren ringde och sa att det var en kille som inte kunde komma på ordinarie visningen som ville titta på lägenheten. Mäklaren kunde inte vara med så min kompis fick själv sköta visningen. När hon öppnar dörren står Danny i EMD utanför dörren. Ha!
    Det blev till sist han som köpte lägenheten för 3 450 000 kr. En tvåa!!!!!!!! Helt otroligt vilka priser...... En miljon mer än vårt hus. Utgångspriset var 2 750 000, så priset trissades upp hela 700 000. Löjligt. Men ändå bara att gratulera väninnan till ett bra klipp!

• Nibla

Ab,
    Du får komma när du vill! Så kan jag bjuda på en caffe latte.

Tror du verkligen de väljer samma datum som knugen och Silvia?

• Nibla

Har varit ute på en lååååång promenad. Gick förbi ditt hus Ab!

Ska snart bege mig in till stan.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas