• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Godmorgon

Ab: Vad spännande att kidnappa sina vänner.

Den här veckan är fullbokad och idag är det föräldrautbildning. Har inte kommit på några tre positiva ännu. Inte för att jag tycker det är pest och pina idag utan bara att jag inte har hittat dem ännu.

• Carma07

Nibla: Skönt att höra att du är bättre.

Tezz: Visst är det kul!! Kommer det bild på bloggen?

Bauti: Tråkigt att kunderna lyser med sin frånvaro. Det vänder nog snart när folk vill göra sig vårfina.

• Carma07

Godmorgon

Nibla: Försökte lämna kommentar på din blogg, men det funkade inte. Vad fint det blev i Lillans rum. En sån bänk/hylla ni hade har jag också planerat i lilltjejens rum. De är jättefina. Blev verkligen inspirerad och fick lust att börja med hennes rum direkt efter att ha läst din blogg. Men vi får nog göra klart hallen först.

• Carma07

Idag har sångstunden sportlov så vi ska hem till en av mammorna på fika idag. Ska bli himla kul. Är sugen att komma ner på fika ikväll, men får se först hur dagen blir om det går att klämma in.

Är det någon som är pysselsugen och vill pyssla? När jag ändå har bordet uppe så kan vi kanske passa på. Jag äe själv hemma så det får bli här isf.

• Carma07

Lördag eller söndag, vilket som passar bäst. Jag kan båda dagarna.

• Carma07

Baby- och barnmässa? Är det på Svenska mässan?

• Carma07

Tjingeling

Nu sover lilltjejen så en snabb koll på vad ni har för er idag.

Jag kollade också lite grann igår på Victoria och Daniel coh tycker det är kul att kolla på sådana bröllop. Kollade på det danska och spanska som var för några år sedan.

Igår var jag iväg på en jättetrevlig fika hemma hos en av tjejerna från sångstunden. Det är sportlov därifrån, men vi tyckte det skulle vara kul att träffas ändå.

Idag blir det en tur till bvc för sedvanlig mät och väg plus 6-månaders läkarbesök.

• Carma07

Godmorgon

Vi ställde precis in vår promenad idag. Känns inte som något väder för det precis. Det får bli en mysig innedag istället.

Ab: Sjuk igen? Vad trist. Krya på dig. Skönt att kunna stanna inne en sån här dag även om man jobbar hemma.

Ab igen: Det är svärmor som är bra på äppelträd. Vet dock inte när hon kommer hit nästa gång. Det kan kanske dröja med tanke på att vi åker upp i slutet av mars.

• Carma07

Tezz: Trist att vara sjuk igen. Krya på dig ordentligt så du blir frisk.

Nibla: Har mailat dig ang transport imorgon.

Har precis bestämt mig för att sticka iväg en sväng till Allum. Lite att fixa med först bara. Det är ju inte bara att stoppa ner lilltjejen i overallen och sticka iväg bara längre.

• Carma07

Hoppas ni alla har haft en bra helg. Själv har jag haft en mysig och bra helg med mycket fika och pyssel.

Frujj: Tack för fika och god soppa i fredags.

Nibla: Tack för trevligt pysselsällskap i dag. Jag påbörjade fler projekt efter att du gick. Kanske dags att slutföra något av dem.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas