Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Frujj: Det verkar alltid snöa hos dig. Just sådant papper har jag ingen koll på. Du får surfa runt lite.
Just nu får jag stryka nr 1. på min lista. Humöret är inte så strålande längre.
Frujj: Det verkar alltid snöa hos dig. Just sådant papper har jag ingen koll på. Du får surfa runt lite.
Just nu får jag stryka nr 1. på min lista. Humöret är inte så strålande längre.
Frujj: Det var dags för en tupplur så jag förväntar mig att nr 1. snart är tillbaka på listan. Och jag passar på att ta mig en kopp kaffe och hoppas det hjälper mot min huvudvärk.
Skönt nu när hon äter vanlig mat. Då kan jag snart kanske ha en egen spadag.
Bauti: Ja, jag såg det. Roligt. Skickade ett litet grattis på FB.
Tjingeling
Linum: Kul att du hänger med på tråden idag.
Om maken är hemma på tisdag och jag själv i hyfsad tid försöker jag nog åka ner till fikat på tisdag. Han måste ju börja träna på att vara själv med henne. Men som sagt så vet jag nog det först då.
Mina tre positiva kommer att bli jättesvåra idag. Ska iväg på tråkigheter till bm. Men kan väl börja med någon iaf.
1. Det snöar lite grann.
Hmmm...får fundera på resten.
Ab: Jag hoppas det. Känns ju hopplöst just nu, men blir väl bättre med tiden kanske.
Nej, det är inget allvarligt. Dels så är det en liten skinnflik som blev över efter lagningen som ligger och svider och stör som hon kan ta bort. Jag känner mig som en hopskruvad ikeamöbel där det blev en skruv över. Och dels ska hon kolla ärrvävnaden efter all lagning. Tampong var inte ens att tänka på utan att det gjorde ont. Så då kan ni tänka er vad ont det gör att försöka få igång ett sexliv igen.
Jag vill inte skrämma er, så ni som planerar barn måste tänka på att vi INTE är ett normalfall.
Jag tror nog att de kan fixa det i slutändan eller att kanske mer läktid fixar det självt. Även om det inte är en tröst just nu och att det känns jättelångt bort. Men idag har jag inte planerat något utan har satt av dagen till att "sörja". Enda sättet att bli av med jobbiga känslor är att tillåta sig att ha dem. Då läker man snabbast ifrån det.
Vilken action det är i Göteborg. Nästan spännande ju.
Nides: Förstår dig ang brösten. Bortsett från tonåren då jag hade komplex för dem har jag alltid varit tacksam för mina små bröst. Dels är det lättare att dölja och dels att små bröst inte blir hängbröst. Eller trodde jag iaf. Nu har jag upptäckt att de kan de visst bli. Men de blir inte så långa.
Tillbaka från bm. Skinnfliken hade gått tillbaka av sig själv tack och lov. Men däremot har jag fått lite eksem (?) och det är det jag känner av. Hon kunde inte se något när hon undersökte mig men kunde känna att det var något där och skickar remiss till gyn. Det roliga är att hon rådde mig till något som jag och maken har skojat om med vår taskiga humor - nämligen att använda bedövningssalva. *fniss* Kul för maken - mindre kul för mig. Jaja, känns jätteskönt att ha tagit det stora, första steget. Nu kan det bara bli bättre.
Så då fortsätter jag på min lista;
2. Det är ett underbart vinterväder ute.
3. Att jag äntligen har tagit det första, tunga steget.
Men om man får fysiska besvär med stora bröst kan man inte gå via läkare då och slippa betala jättedyra pengar. Eller är det svårt att få igenom det?
Tez: Jag tycker inte heller att du är fet utan tycker du är vackert kurvig som man ska vara. Listorna ska bara vara en vägledning men jag tycker de är missvisande. Enligt dem så är jag överviktig.