• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Grattis i massor i efterskott!!! Funderade på dig igår och vilken av dagarna det var och så missade jag det iaf.

• Carma07

Tezz: Niblas inlägg är borttaget. Lustigt! Undrar om det beror på att hon nämnde en ölsort?

• Carma07

Vår gran har inte börjat barra än så jag tänkte njuta av den en vecka till. Vi kommer nog aldrig mer ha en så här fin gran.

• Carma07

Ab: Vad du hinner med.

Usch och burr vad kallt vi har det inne. Har fixat och trixat med pannan men det känns kallt ändå. Det får nog bli storstädning och bak idag så man får upp ångan lite.

• Carma07

Tezz: Mätaren stod på 15 grader förut, men då står den vid fönstret. Tror också att vi har runt 18 grader. Igår ställde vi oss och bakade och lagade mat och då blev det varmt och gott i köket. Har inte kommit igång ännu, men tänkte få upp värmen med storstädning. Det brukar hjälpa.

• Carma07

Halloj

Hade också planerat en långpromenad till jobbet idag för att tacka för julklapparna. Men maken avrådde mig och jag förstod vad han menade när jag gick ut till brevlådan. Men solen är framme och jag hoppas på att det tinar upp lite granna.

• Carma07

Frujj: Jag håller med dig. Tycker också att det är upp till föräldrarna att bestämma när det är dags för godis. Det är många föräldrar som väntar till treårsåldern vilket jag gärna vill försöka med. Sen får man väl se hur det går, men vill att det är vi som introducerar godiset.

• Carma07

Godmorgon

Uppe med tuppen idag. Lilltjejen är jättepigg och vill inte alls ligga kvar i sängen.

Promenerade bort till jobbet igår för att tacka för julklapparna och visa vad fin hon var i dem. Jätteskönt väder fast man fick gå försiktigt.

Nibls: Trist bemötande med babysimmet. Funderade också på det ett tag, men kände att det var lite för dyrt för oss just nu, så det får vänta lite.

• Carma07

Åh, jag älskar när det är lite snö. men idag är den inte rolig och jag vågar mig nog inte ut med vagnen idag när man inte kan se isen.

Min lilla piggelin var hungrig och sedan somnade på min axel och då somnade även jag. Bara det att hon vaknade ännu piggare och jag ännu tröttare. Hade planerat att jag skulle dricka kaffe först på eftermiddagen, men det får nog bli redan nu.

Bauti: Hoppas din P hinner krya på sig innan den långa resan. Idag när jag fryser är jag även avis på värmen.

• Carma07

Nides: Kul att du är här igen. Mår illa då och då? Vi kom aldrig iväg på den fikan. Det passade inte i riktigt i tid. Förstår att det måste vara jobbigt att vara hemma nu. Vill du fördriva tiden lite är du alltid välkommen på fika och promenad om du vill.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas