• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nibla: Du lägger till en till gadget med html och klistrar in den där. Mitt tips är att du sätter rubrik på den så du ser skillnad sedan. På räknarens gadget alltså och inte den med bakgrund. Såvida du inte kan läsa html-skrift och ser skillnad ändå.

• Carma07

Nibla igen: Nu kan vi boka tid för träff. Nu har paketet äntligen kommit.

• Carma07

Uuuurk, vad jag hatar att bli nerspydd hela tiden. Ska bli så skönt när det försvinner.

• Carma07

Nibla: Vi började också med gröt igår fast bara smakportion.

Ramarna runt får du nog från din grundmall som du väljer från första början. Den kan du gå in och ändra om du vill. Du kan göra en förhandsgranskning innan du bestämmer dig så ser du hur det blir med din nya bakgrund också. Sedan kan du gå in på inställningar och ändra färg på ramarna.

• Carma07

Nibla: "Layout" och "Teckensnitt och färger" var det visst.

• Carma07

Nibla: Vad fint det blev. Härliga färgkombinationer.

• Carma07

Frujj: Usch, att ni aldrig får vara friska. Hoppas ni hinner bli friska och kan komma på lördag.

• Carma07

Godmorgon

Om man nu kan säga det till tuppens vänner. Underbart väder idag som passar bra till promenaden.

Linum: Kul att du hänger på tråden idag. Typiskt idag när inte jag har tid.

Frujj: Attans att febern hittade dig ändå. Synd att du inte kan komma på lördag. Krya på er ordentligt nu.

• Carma07

Trevlig mammapromenad och fika idag. Årets första mammafika för vår del också. Fast två av tjejerna verkar inte så intresserade längre men vi är två kvar iaf.

Frujj: Det går att plocka bakgrund från deras blogg. Det gjorde jag. Du kopierar först koden som står till höger om bakgrunderna och klistrar in i din bakgrundsgadget. Sedan kopierar du koden under den bakgrund du vill ha och kopierar in där det står DIRECT LINK eller liknande. Det står beskrivet på bloggen hur du skall göra.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas