Maj 2009!
Oj, det var ju inte bra. Men hör du med sambons brors tjej, hon kan ju inte mer än säga nej om hon inte vill/kan. Hoppas bara att inte hon också har nån baluppsättning då!
Nalle Puh 40 skrev 2009-01-19 20:42:20 följande:
Oj, det var ju inte bra. Men hör du med sambons brors tjej, hon kan ju inte mer än säga nej om hon inte vill/kan. Hoppas bara att inte hon också har nån baluppsättning då!
Nalle Puh 40 skrev 2009-01-19 20:42:20 följande:
Rosa spritpenna?!?! Detta måste handla om för mycket BT!!
Nalle Puh 40 skrev 2009-01-22 19:15:59 följande:
Var har du beställt den och hur ser den ut?
Ska iväg och kolla på ringar idag
Idag har vi beställt ringarna! Kul!!
Kollade även igenom planeringsverktyget här på BT och det verkade som om jag (vi) har det mesta under kontroll. Härnäst är det väl kanske sambons kläder som står på tur...
Håret överlåter jag helt och hållet på min frissa. Känns jätteskönt att lita på henne så fullt ut. Hon började fundera redan när jag frågade henne före jul
Ska höra mig för om makeup och naglar när jag ska på fotvård och massage på måndag. Samma tjej gör maikyr/pedikyr och makeupu också...
Idag kom min slöja jag köpt här på BT. Har inte bestämt om jag ska ha den ännu, men inte hela världen om den blir oanvänd heller. Det är en kort (50-55cm) i Ivory... Ska som sagt höra med frissan. Ska till henne och klippa mig den 16:e såå..
Hoppas att jag vågar fråga henne vad uppsättningen kommer att kosta ungefär.
Jag ska fråga ett par kompisar om de skulle vilja filma lite... I alla fall vigseln, men det tror jag de tänkt göra ändå. Själva äger vi ingen videokamera och känner att vi inte vill be dem filma hela festen. Men som sagt, vigseln i alla fall.
Jag gillar inte heller Mendelsohn, den får vara hur klassisk den vill, men jag kommer inte ha den på vårt bröllop
Åh, vad roligt! VI ska till stan i annat ärende p tisdag så då sa jag till guben att vi kanske ska gå och börja kolla lite...
Nalle Puh 40 skrev 2009-02-06 07:34:49 följande: