Inlägg från: Pingst09 |Visa alla inlägg
  • Pingst09

Maj 2009!

Vi har 2 mil mellan kyrka och lokal...

• Pingst09

Våra gäster får ta sig själva mellan platserna. 2 mil är inte så långt och de allra flesta bor här i krokarna i alla fall. Har varit på 2 bröllop själv i samma lokal och det har inte varit nån transport för gästerna nån av gångerna...

SweetSun skrev 2009-02-17 09:07:49 följande:
    pingst09; ja det är typ som oss, vi har väl ca 1,5 mil mellan vigselplats och fest.Litet problem när det gäller gästerna, men sånt ska väl fixa sig...
  • Pingst09

DÅ kan jag pricka av underkjol på listan också!!

• Pingst09

Jag hittade min underkjol på blocket för 350:- Men den är i tyll och inga ringar. Fastnar inte alls runt benen för där är ett tunt silkit tyg mbåde över och under tyllet...

• Pingst09

Ja, visst är det trist... Man vill ju att hela världen ska vvara lika glad och förvntansfull som jag (vi)!
    Nalle Puh 40 skrev 2009-02-22 14:15:20 följande:

Blir så trött på mina jobbarkompisar, jag vet att alla vet där men ingen säger något... De behöver inte jubla och hoppa jämnfota av glädje men kanske ett grattis...
  • Pingst09

Den har jag beställt också! OCh en lila kofta från H&M till den..
    Nalle Puh 40 skrev 2009-02-24 16:32:26 följande:

Blir nog den här klänningen för vår brudnäbb, vad tycker ni om den??? www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx#
  • Pingst09

Usch, jag ska just ringa och diskutera offerten från cateringfirman nu. Deras bud passar inte alls vår budget.... Måste få ner den flera tusen kronor. Blir nog till att göra en delö arbete själv om detta ska gå ihop=(

• Pingst09

Jag behåller mitt ovanliga efternamn då det bara är våran släkt som heter så. Mannen vill helst att jag tar hans men han har ett
    -sson-namn. Han har inte bestämt sig än men endera tar han mitt eller så byter ingen. Vi har en dotter som heter som jag också och jag vill ju att ev syskon ska heta som oss. Det tror jag väger ganska tungt för mannen.

• Pingst09

Ja, de flesta i vår närhet håller med mig angående namnbytet, utom hans föräldrar (konstigt va? ) Jag heter då Skogelid och han Axelsson.
    Vad tycker ni? Vilket skulle ni ha valt?

• Pingst09

Åh, vi bokade våran resa redan i sep och åker inte förrän i september heller. Troligtvis (om jag får min vilja igenom) har guben bytt efternamn då,
    Men nu när jag funderar tror jag han pass går ut i juli i alla fall så han måste ändå skaffa ett nytt pass. Sedan lär vi väl få betala för att byta namn på biljetten

Svar på tråden Maj 2009!