Inlägg från: Pingst09 |Visa alla inlägg
  • Pingst09

Maj 2009!

Samma här, eller ja, han försöker gå ner lite i alla fall...

Tindragull skrev 2009-02-06 09:03:12 följande:
    Kul att prova kläder till m2b! Vi har provat litegrann, men väntar i i det sista för att de ska sitta bra... Han går ner i vikt så man vill ju inte köpa för stort...
  • Pingst09

Åh, igår var jag på en farbrors 50-års-fest och träffade där flera kusiner som jag valt bort till bröllopet. Guuud vad jag ångrar mig nu! SKulle så gärna vilja ha med dom ändå...

• Pingst09

Jo, det skulle väl kanske gå bra. Men nu känns det så dumt eftersom alla andra redan fått sina inbjudningar...

Tindragull skrev 2009-02-08 11:30:08 följande:
    Kan du inte bjuda in dem också då?
  • Pingst09

JO, så skulle man kanske kunna säga... Men så till nästa problem, jag har två fastrar och två farbröder. Barnen till ena fastern och ena farbrorn går bort eftersom de räknas som barn i detta sammanhang (vi har inte bjudit barn) den andra fasterns 2 barn med respektive var de jag hade kul med igår, medan den 3:e kusinen inte var med igår. Sedan min andra farbrors två vuxna barn var inte heller med igår. Hur ser det så ut om jag bara bjuder ena fasterns 3 barn med respektive?!?

Trulsa79 skrev 2009-02-08 14:26:09 följande:
    Tror du inte de skulle bli glada om du sa att du hade så trevligt med dom på 50-års kalaset så du skulle bli jätteglad om de ville komma på ert bröllop.Vi har också ett par reserver.
  • Pingst09

SJälv jobbar jag hemma med dottern så jag är "ledig" jämt! Har inte pratat med guben ännu hur han ska/kan vara ledig, men troligt vis blir det tors fre eftersom det är klämdag!

• Pingst09

Namn:Helena
    Brudgummens namn:Stefan
    Bröllopsdatum:30 maj
    Bröllopsplats:Ragunda kyrka, Jämtland
    Antal bjudna gäster:60 ca
    Budget:Hamnar väl på 30 000- 40 000 innan vi är klara.
    Kvar att fixa:Hans kläder, näbbkläder, spika maten, köpa alkohol,bestämma låtar till kyrkan, Hår-make.naglar är bokat men som ni förstår inte klart ännu , skicka in hinderprövningen
    Vad blir det för efternamn? Ditt, brudgummens, eller kanske et helt nytt:Jag vill att vi båda heter mitt som är ovaligare (bara 25 st som heter) men han vill hellre behålla sitt -sson-namn Inte bestämt ännu alltså...

• Pingst09

Men vad konstigt. Jag var ut nu och kikade och den verkar inte finnas i varken natur eller rosa längre. Men igårkväll när jag beställde fanns den i natur i massor med storlekar...

Tx2 skrev 2009-02-14 08:46:45 följande:
    Ville oxå ha den vita näbbklänningen, men den fanns inte kvar i hennes storlek
Svar på tråden Maj 2009!