• suzem

Pappa som ger bort?

hur många här har haft eran Pappa som lämnat över er??

• Svar på tråden Pappa som ger bort?
  • Aleta

Men detta är inte mina argument. Detta är mitt försök att tolka situationen och försöka sätta mig in i den. Jag försöker verkligen se den andra sidan och det här är resultatet.

Emmet99 skrev 2009-01-13 21:50:55 följande:
    jamen det är det jag undrar, varför skulle ens pappa bli glad för att göra något ifall det är så fruktansvärt mot en? Borde inte ens pappa vilja ens bästa? Tycker det verkar väldigt motstridiga argument, även om jag förstår vad du menar. Men nu skall jag sova brudar, är helt slut! Gnatt
  • Emmet99
    Aleta skrev 2009-01-13 22:28:50 följande:
    Men detta är inte mina argument. Detta är mitt försök att tolka situationen och försöka sätta mig in i den. Jag försöker verkligen se den andra sidan och det här är resultatet.
    ja det var det jag menade med att jag förstår vad du menar. Och det gör mig väldigt glad, för du är nog den första som försöker sätta sig in i det, och det är uppskattat!!! Även om jag personligen inte tror det är så det funkar
  • snaily

Tråden verkar ha somnat idag

På tal om i vilka länder äktenskap fortfarande arrangeras och flickor/kvinnor verkligen gifts bort eller till och med säljs - detta hände i USA: www.aftonbladet.se/nyheter/article4182399.ab

(Försöker inte säga att det är något som är vanligt i USA, men hemskt ändå...)

• Troll1
    snaily skrev 2009-01-14 17:36:34 följande:
    Tråden verkar ha somnat idag På tal om i vilka länder äktenskap fortfarande arrangeras och flickor/kvinnor verkligen gifts bort eller till och med säljs - detta hände i USA: www.aftonbladet.se/nyheter/article4182399.ab(Försöker inte säga att det är något som är vanligt i USA, men hemskt ändå...)
    Väck den inte, låt den soooova...
  • Emmet99
    Troll1 skrev 2009-01-14 18:29:52 följande:
    Väck den inte, låt den soooova...
    *vänder sig och somnar om*
  • shakynose

"Det man icke kan tala om, därom måste man tiga."

• Tooticki
    MulleNuh skrev 2009-01-14 20:27:46 följande:
    Äh vad finns att säga??
    Uppenbarligen en hel del!
  • MulleNuh

It´s all been said..

Tooticki skrev 2009-01-14 20:57:05 följande:
    Uppenbarligen en hel del!
  • MulleNuh

seriöst.. Kan du säga EN sak som inte blivit sagt i en brudöverlämningstråd?

Svar på tråden Pappa som ger bort?