Pappa som ger bort?
hur många här har haft eran Pappa som lämnat över er??
hur många här har haft eran Pappa som lämnat över er??
Jamen dåså!
Då står du ju för vad det betyder! Det är du nog den första som gör, tror jag.
Sedan är det nog fler än jag som inte kan förstå att du vill ha det så, men du ska ha erkännande för att du erkänner det och inte bortförklarar betydelsen av överlämning med en massa gullegull.
En nyfiken fråga, varför vill du inte vara jämställd din man?
Okej... O nu blir jag snart klassad som "pervers" eller "sjuk i huvudet" oxå... hmmmm
För mig handlar det om min läggning.
Jag är min man undergiven... sexuellt... och för mig är det något som går även in i vardagen och därmed mitt sätt att agera/önska agera kring honom.
Där med inte sagt att jag är sådan mot ALLA män i alla situationer, utan detta gäller enbart med min partner.
Sen är både han och jag väldigt konservativa på sätt och vis.. Vi har konservativa önskemål, trivs inte med de nya "moderna" prästerna, tycker mycket av det som händer politiskt är vansinne och anser oss båda vara födda i fel tid..
Hur ter sig det i vardagen, alltså på vilket sätt är du undergiven din man? Är det i den bemärkelsen att det är han som bestämmer allt eller visar det sig på andra sätt?
Jag frågar inte för att nervärdera dig, utan jag är genuint nyfiken.
Hur kommer det sig att ni lever så? Är det ett önskemål från honom eller från dig själv?
Bestämmer du själv över vilka personer du vill träffa osv? Att jag frågar det är för att de fåtal tjejer jag pratat med som levt undergivet sin kille/man har inte fått umgåtts med vilka som helst och har inte fått göra vad de vill på fritiden m.m.