• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Danielaa

Tx2: 3-5 veckor stod de. Måste bara skicka in mina mått idag oxå.. Ska be Micke hjälpa mig me de...!

Skönt att de löst sig me komp!

• Carolina1979

Jag vill också vara med o sambeställa bubblor!

• Danielaa

Va bra Carolina!

Nu ska jag iväg å träna! SB å brudklänning - here I come!

• baver

hej

jag tog mina mått själv också och jag vill bara tipsa om att istället göra det hos en skräddare för 200kr...de vet ju hur det ska göras så att man inte missuppfattar eller så, känns säkrare så att man kanske slipper att göra så mycket ändringar när den kommer...ett tips bara alltså

kanonfin klänning!

ha det gott nu måste jag pysa

• Myrmor

Hallå godingar!!

Jisses vad ni skriver .

Danielaa: Lovely klänning!! En riktig prinsessbakelse . Och mest "du" av de du visat!. Grattis!

Angelica: Kul med kocken! Snart får vi pysseldata - ska bara m lite bättre först, har grymt ont efter den här operationen - värdelöst!! .

Tx2: Då kommer jag (iklädd min brudklänning) med två stora säckar ris och sjunger "herre leeeddd dessssssaaaaa tvååå" när det är dags för er vigsel .

Jag vill gärna gå på bio, ingen mammaledig som ska med på - yes man -barnvagnsbio på onsdag förmiddag?

Är sugen på bubblor, men våndas över att lägga ner en femhundring på BUBBLOR??? Ska fundera lite till, säg till när ni beställer!

Ser fram emot fredagen!!! Pöss!

• Tx2

Myrmor: det är helt ok, tänk på att jag inte har någon sångröst och du gifter dig efter mig...

Kan man inte köpa refill till bubblorna? Så kan ni återanvände dem ev som vi köper?

• skille

Til dere so giter dere FØR 23 maj, hva gjør dere med caketoppern deres?? dere har nå en utrolig mulighet til å få solgt den.. hint hint

• Tx2

Sorry, ingen caketopper för vår del. Tror jag

• Vendel och Angelica

här skrivs det för fullt!!

Vi har varit fram o tbx med bubblor, ris blomblad... tja allt...
    Regnar det, då syns inga bubblor... folk vill ant inte stå o kasta ris så länge då heller...
    Jag har mailat calligraphen om det där om deras ris ev smälter fort. Inget svar ännu...
    o vanligt ris är inge bra, det vill inte kyrkan ha och det fastnar definitivt i håret och sitter som berget...

Tx2 förstår att du väntar på attd et ska ringas om klänning!!
    Var ifrån har ni beställt era klänningar tjejer?
    och vad har ni gett för dem!
    Minns när jag spanade i kina träsket att det fanns en massa sidor!

Skille den caketoppern vi vill ha finns ej i sverige så vi funderar på att buda på e-bay då det är bäst frakt bris där ifrån!
    annars har jag hittat en US sida som han MASSOR vi (läs jag) vill ha men vad man än beställer till sverige så blir frakten $75 helt galet..... testade tom att bara lägga ett par små solglasögon i ordern och samma frakt pris... Jag har beställt *TUNGA* saker fr e-bay och det har varit max $12 i frakt..
    Ja ja....

tja jag skulle gjort massor hemma idag men jag sitter fortf i pyamas typ...
    :-s

tjing

• Danielaa

Hallå girls!

Angelica: 75$ i frakt? Låter helt sinnesjukt... Annars e de bra me amerikanska sidor, iaf när dollarn ligger bra!

baver: Kanske vore en bra idé! Ska fundera på de...!

Myrmor: Tack! Känns som de kommer bli sååå bra me den!

Ligger hemma sjuk idag... Vet inte om sonen smittat mig eller om de e nåt jag ätit som inte vart bra... *Surar*

Tx2: Å du väntar å väntar... Hur lång tid kan själva frakten hit till Sverige ta då...?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!