• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • skille

På lørdag kan vi sende inn hindersprovingen, og dere vet hva det betyr.... det er 4 mnd igjen til bryllupet 121 dager....

• Tx2

Vår ligger kvar framför datorn, tills T har bestämt sig hur han vill göra med efternamnet. Fyra månaders-gränsen passerade vi för läääänge sedan

• skille

Du må maipulere din m2b slik at han gjør det du vil HAHAHA du kan få låne min fjernkontroll jeg bruker på Andreas..

• Bondbönan

Hej!
    Är också en Göteborgsbrud! (nästan, om man räknar med förorternas förorter...;) )
    Det verkar som att flera utav er träffas irl? Lärde ni känna varandra här?

• Danielaa

Tx2: Frågade aldrig om provsmakning! Blev så mycke å blev kopplad hit å dit innan rätt person kom till telefon osv så blev alldeles förvirrad...! Ska fåga om de när jag pratar me dom nästa gång!

Så de e 4 månader innan man kan skicka in om hindersprövning? Inte haft en tanke på de ännu! Men har ju gott om tid änsålänge!

• skille

Daniella: det er helt riktig. får vi se deg på fredag??

• Tx2

skille: Det blir nog mitt efternamn men han vet inte om han skall ha kvar sitt som mellannamn.

Bondbönan: stämmer bra att vi träffas irl. Och ja, vi lärde känna varandra här. Vissa av oss har hängt ihop sedan tråd nr 1 (nästan ett år).

Danielaa: stämmer bra med fyra månader, man kan nog skicka in den någon dag tidigare då den skall vara giltig i fyra månader. Men ingen brådska än.

• Danielaa

skille: Tror inte jag kan på fredag... tyvärr...

Tx2: Haha, nu när jag började tänka på de vill jag bara göra de NU! Precis som me alt annat!

Bondbönan: Som Tx2 säger, flera av oss har hängt ihop sedan tråd 1, ett underbart gäng brudar!

Kikade igår i första tråden för å se när jag hoppade in i tråden... Va ju en av dom första som svarade på Carolinas lilla tråd om Gbg-brudar! Å nu e vi såhär många å såhär långt efter, så kul!

• Tx2

Haha, vad kul det var att se dem första sidorna och funderingarna man hade då. Bröllop i augusti/september som var vår ursprungsplan, lokalletandet. Minns du vår första dejt!?

• Vendel och Angelica

Ngn som är sugen på lite retro klänning
    www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=0
    får väl markera och lägga länken i nytt fönster annar så kommer ni väl bara till "köp/sälj"

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!