• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • J D

Danielaa skrev 2009-01-21 00:12:41 följande:
    Myrmor: Ååh va kul me stämpeln! Låter som att ni e nöjda! Helt otroligt, i ÅR blir vi fruar, allihopa! Gu så underbart! Håller på å kikar på catering för fullt.. å har mailat typ 3124 olika företag omkring Göteborg för lite olika förslag och priser... Nån som har bra tips på cateringen? (En till som undrar... )

Japp, vi caterar från malins-skafferi, kanske inget tips för dig Daniela, eftersom vi gifter oss samma dag, men jag har hört att de ska vara bra. Såg att ni hade förlovningsmiddag från Golden Days (kikade på er fina hemsida ) och de caterar väl också- hade ju varit lite coolt att ta det därifrån kanske?

• baver

jag storröstar på mingel/stämpel och pyssel på måndag då jag är ledig!

kul kul kul

• J D

Danielaa skrev 2009-01-21 02:37:24 följande:
    danielaochmikael.weddingannouncer.com ska de givetvis vara... KOmmer ni på nåt vi glömt eller nåt som ser alldeles tokigt ut så säg till! Lite trött nu när jag grejjat me den... Innan alla gästerna får tillgång till sidan...

Fin sida! Hur gjorde du för att få in en bild på välkomstsidan? Jag antar att du behövde en URL- vet du hur man ser till att bilder får det? Har funderat ett tag på det där, haha.

• Tx2

Måndag funkar finfint för pyssel.

Myrmor, vad har ni för skrivare? Kan den skriva ut dubbelsidigt? Vill du att jag skall skicka över vår inbjudan? Så kan ni se hur den ser ut. Inboxa mailadress så fixar jag det plus beskrivning.

Är en kompis (om handen är bra) plus två kockar som skall göra maten. Men när jag bröjade fundera på mat så tipsade en kompis om snille & smak. Dem hade tagit där när dem hade fest med jobbet.

• Vendel och Angelica

Ok! Ser att det är pyssel i antågande trevligt!!

Ska rensa bland baby-till "3årings" kläder nu... huhua

kommer ha datorn som andnings till fälle

• Myrmor

tx2 Jaaa, skicka gärna!!! Vi har ingen skrivare, men hoppas kunna låna en som skriver ut dubbelsidigt, annars får man fixa det manuellt.

• Tx2

Du har fått mail. Hoppas att du kan tolka mina kommentarer. Är det något så ring.

Angelica: du kan få komma hem till mig o rensa en 30-årings garderob osså..

• Vendel och Angelica

kan jag göra om jag kan komma i det du inte ska ha kvar (typ drömma kan jag juhe )

Tx2 skrev 2009-01-21 09:26:19 följande:
    Du har fått mail. Hoppas att du kan tolka mina kommentarer. Är det något så ring.Angelica: du kan få komma hem till mig o rensa en 30-årings garderob osså..
  • Vendel och Angelica

Myrmor Vad har myran för stl... hon är ju lite mindre än sixten... om jag hittar kläder som passar både och vill du ha då??

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!