• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tx2

Alldeles för lång tid. Vet inte ens om den har blivit skickad. Inte fått något trackingnummer
    Men har ju gott om tid
    Har för mig att den går på 350 dollares inkl frakt plus tullens avgifter. Valde millys.

Är det du som har smittat mig?! Halsont och snorig. Blä

• Vendel och Angelica

V fick gjort ett av sina uppdrag idag!
    Vi har fått fixat anläggning till musiken på festen! Strålande! Ännu en grej att bocka av på listan!!
    Skönt!

Hemma själv med Smurfen, M2b han e på hockey. Jag hade velat se Obama grejen på tv, men det är bolibompa, lite gos i soffan och sen nattning, så det missar jag väl antar jag...

Annars har vi dragit upp alla Smurfens kläder fr källaren, här ska sorteras... sparas och vad som ska
    -säljas/skänkas/slängas... har ngr få utlånade plagg som ska åter och ngr av dem är märkes kläder så dem vill jag ju ha tbx.

hmmm bara alldagligt snack inte så mkt bröllop!

D hoppas du mår bättre snart!
    T oxå!!

• Danielaa

Angelica: Tack!

En sån riktigt rensning borde vi oxå göra bland Casphers kläder.. Har gett bort lite då å då, men har aldrig blivit riktigt rensat! En del vill man såklart spara, e ju kul å kunna kika på sen när dom bara växer å växer...

Känner mig lite bättre nu, men fy va tråkigt de e å va hemma sjuk! *gnäller*

• Teapot

Fy vad trist att vara sjuk, krya på er! Tampas med en arbetsplats där maginfluensa härjar, hoppas på att jag gått fri...

Tänkte höra lite med er tjejer, om det är någon som tänkt catera mat till festen? Vilket cateringföretag använder ni då? Vi har redan fått avslag från våra två toppkandidater, verkar som om nyårsafton är heligt - ingen vill jobba

• Vendel och Angelica

Har syrrans killes pappa, så inget tips tyvärr...

Teapot skrev 2009-01-20 21:21:22 följande:
    Fy vad trist att vara sjuk, krya på er! Tampas med en arbetsplats där maginfluensa härjar, hoppas på att jag gått fri...Tänkte höra lite med er tjejer, om det är någon som tänkt catera mat till festen? Vilket cateringföretag använder ni då? Vi har redan fått avslag från våra två toppkandidater, verkar som om nyårsafton är heligt - ingen vill jobba
  • Myrmor

Heja stämpeln! Nu har den kommit, så jag (läs Anders) ska bara klura ut hur vi ska skriva ut det vita pappret (en rebus för den smartaste.. hur löste ni det tx2?) sen blir det bubbel och pysselkväll för den som är sugen. Typ måndag eller onsdag nästa vecka?

Har också spontanbeställt slöja och tiara/diadem, de var så billiga att jag i värsta fall får använda dem lite innan bara för att få bröllopsfeeling .

Shit pommes frites, det är mindre än 4 månader kvar, vart tog tiden vägen??? Snart är vi fruar...

• Danielaa

Myrmor: Ååh va kul me stämpeln! Låter som att ni e nöjda!

Helt otroligt, i ÅR blir vi fruar, allihopa! Gu så underbart!

Håller på å kikar på catering för fullt.. å har mailat typ 3124 olika företag omkring Göteborg för lite olika förslag och priser... Nån som har bra tips på cateringen? (En till som undrar... )

• Danielaa

danielaochmikael.weddingannouncer.com ska de givetvis vara... KOmmer ni på nåt vi glömt eller nåt som ser alldeles tokigt ut så säg till! Lite trött nu när jag grejjat me den... Innan alla gästerna får tillgång till sidan...

• Vendel och Angelica

ang catering kolla med gbg restaurang skola (Läs EJ Burgården) Men det är ju en skola så de har ju inte alltid öppet, men det kan ju vara värt ett försök!
    För di Danielaa som har det i augusti (Teapots ena favorit) är ju Himla Gott.
    Det går att googla på båda namnen och få upp hemsidor!
    Våra alterna tiv om Syrrans svärfar inte hade kunnat var just dessa två!

Ska ta och spana hemsidor senare idag läsa och lämna ett litet avtryck om ni har gästböcker

kram så länge

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!