• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • bongen80
    MilosMamma skrev 2009-04-01 11:50:00 följande:
    Sega våååg =)idag vägde jag 2 hg mer än igår, det är verkligen INTE bra!
    WTF händer med dig?? Hur kan du gå upp i vikt av cambridge? Har du ingen konsulent du kan ringa till?
  • MilosMamma

Jo jag har mejlkontakt med min.
    Men det kan ju vart av laxen, fast den spotta jag ut, eller av den där extra dropsen...
    eller att jag drack jävligt mycket vatten igår och det brukar jag inte, inte så mycket som igår iaf.

bongen80 skrev 2009-04-01 11:53:52 följande:
    WTF händer med dig?? Hur kan du gå upp i vikt av cambridge? Har du ingen konsulent du kan ringa till?
  • bongen80

Laxen tror jag inte ett dugg på, inte dropsen heller. I så fall skulle jag också gå upp i vikt. Jag äter 1 mål mat om dagen resten shakes utöver det knaprar jag lite råkostsallad när hungern är som värst. Undviker dock i möjligaste mån alla kolhydrater. Hittills har det funkat, men jag ska inte ge mig fan på det, ska väga mig idag, så jag återkommer.

Men jag provade brudklänningen jag köpte för någon månad sen. Då kunde jag inte dra upp dragkedja...men det kunde jag nu!!!! Ska dock inte ha den (har beställt en annan i smyg hihi) men ändå!!!!!

• MilosMamma

ÅH va kul sånt är roligt =)
    Alltså jag tror jag är lite väl niprig med, för egentligen har jag gått ner 2 hg den igår, fast jag vägde mej ju 78 ggr typ igår så ja.. Usch jag blir så besatt av den där jävla vågen, bätter BARA varje morgon =P

bongen80 skrev 2009-04-01 12:00:32 följande:
    Laxen tror jag inte ett dugg på, inte dropsen heller. I så fall skulle jag också gå upp i vikt. Jag äter 1 mål mat om dagen resten shakes utöver det knaprar jag lite råkostsallad när hungern är som värst. Undviker dock i möjligaste mån alla kolhydrater. Hittills har det funkat, men jag ska inte ge mig fan på det, ska väga mig idag, så jag återkommer.Men jag provade brudklänningen jag köpte för någon månad sen. Då kunde jag inte dra upp dragkedja...men det kunde jag nu!!!! Ska dock inte ha den (har beställt en annan i smyg hihi) men ändå!!!!!
  • Heloise

Har väldigtr svårt att tro att de har rätt att göra det, bestrid utav helvete. Hon är ju bara ett barn.
    Tappa inte modet nu tjejen, utan ta kontakt med en advokat.
    Kram

Pentan skrev 2009-04-01 08:30:14 följande:
    Fan fan fan!!!!!!!!!!!!!!!!Min dotter har rint brandkåren som ryckte ut i går och nu kräver de oss på nästan 50 000 kr för falsklarm - måste ställa in bröllopet!!Bara dör nu...
  • bongen80
    MilosMamma skrev 2009-04-01 12:02:36 följande:
    ÅH va kul sånt är roligt =)Alltså jag tror jag är lite väl niprig med, för egentligen har jag gått ner 2 hg den igår, fast jag vägde mej ju 78 ggr typ igår så ja.. Usch jag blir så besatt av den där jävla vågen, bätter BARA varje morgon =P
    bättre BARA 1 gång i veckan, men det är jävligt svårt att hålla sig, den står ju där o ropar varje gång jag kommer in på toa. Räknar bara konsulentens våg dock, eftersom de inte visar exakt lika o det jag utgår ifrån är det jag vägde på hennes våg.
  • bongen80
    Heloise skrev 2009-04-01 12:40:07 följande:
    Har väldigtr svårt att tro att de har rätt att göra det, bestrid utav helvete. Hon är ju bara ett barn.Tappa inte modet nu tjejen, utan ta kontakt med en advokat.Kram
    Men hallå??? 1 april????
  • Heloise

jasså är det 1 april idag, vilken tur.

bongen80 skrev 2009-04-01 12:41:28 följande:
    Men hallå??? 1 april????
  • Pentan

He he... Försöka duger ju!!

Heloise skrev 2009-04-01 12:40:07 följande:
    Har väldigtr svårt att tro att de har rätt att göra det, bestrid utav helvete. Hon är ju bara ett barn.Tappa inte modet nu tjejen, utan ta kontakt med en advokat.Kram
  • emersson
    bongen80 skrev 2009-04-01 09:23:02 följande:
    Välkommen hit!!!Det här är min stora räddning, att kunna se att det finns fler som kämpar. Kolla in bl a 1augusti2009, hennes viktresa är fantastisk. Tjejerna (vet inte om det är några killar här) är mina stora idoler. Måste tillägga att den här metoden är den enda som fungerat på mig o jag har provat allt. LCHF, viktväktare, naturdiet, GI mm. Skillnaden här är också konsulenten som finns till hands och som jag åker till varje vecka. Jag behöver någon som håller koll på mig. Lycka till!
    Det är samma för mig, verkar som det här är det enda som funkar, och man blir så superpeppad av alla här :)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!