• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • 1augusti2009

Fan vad nice

MilosMamma skrev 2009-03-30 10:11:03 följande:
    87,0 idag... jag ser sexan hörnni =)Hur mycket tränar ni alla här inne?
  • 1augusti2009

Idag var min första dag på en 10v lång somatisk praktik.
    Var på samma ställe i sommras och jobbade i 3 månader. Det var många som satt i fikasoffan och fick titta en och två ggr... Har du jobbat här? Tycker att jag känne rigen dig... Men GUD det är ju du, vart har du tagit vägen????

De såg mig när jag hade 25 kilo till på kroppen, så det är så roligt för dessa kommentarer har jag inte hört ännu. Det blir ju antagligen sån stor skillnad från början till nu, än när man ser ngn varje dag

KRAM till er alla och grattis till alla - på vågen!

• 1augusti2009

Idag var min första dag på en 10v lång somatisk praktik.
    Var på samma ställe i sommras och jobbade i 3 månader. Det var många som satt i fikasoffan och fick titta en och två ggr... Har du jobbat här? Tycker att jag känne rigen dig... Men GUD det är ju du, vart har du tagit vägen????

De såg mig när jag hade 25 kilo till på kroppen, så det är så roligt för dessa kommentarer har jag inte hört ännu. Det blir ju antagligen sån stor skillnad från början till nu, än när man ser ngn varje dag

KRAM till er alla och grattis till alla - på vågen!

• bongen80

JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!! Fast tjänst på 75%. Kom från intrevjun idag o det blev klart redan inne på samtalet. Känns som man är kärringen mot strömmen nu när så många mister sina jobb. Jag är sååå glad, nu slipper jag oroa mig för vad jag ska göra när föräldraledigheten tar slut. Så från 1 maj får sambon vara föräldraledig. Jippi jippi jippi!

Vet inte vart jag skulle skriva inlägget om inte här inne hos alla er mysiga tjejer...

Nu känner jag mig ännu mer taggad o motiverad. Allt faller på plats, jag har tagit tag i mitt liv o gjort stora förändringar i min livsstil och nu kommer jobbet. En mycket bra dag

• 1augusti2009

Åhhhhh grattis, fy fasiekn vad skönt det måste kännas,kanonbra jobbat

bongen80 skrev 2009-03-30 17:34:46 följande:
    JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!! Fast tjänst på 75%. Kom från intrevjun idag o det blev klart redan inne på samtalet. Känns som man är kärringen mot strömmen nu när så många mister sina jobb. Jag är sååå glad, nu slipper jag oroa mig för vad jag ska göra när föräldraledigheten tar slut. Så från 1 maj får sambon vara föräldraledig. Jippi jippi jippi! Vet inte vart jag skulle skriva inlägget om inte här inne hos alla er mysiga tjejer...Nu känner jag mig ännu mer taggad o motiverad. Allt faller på plats, jag har tagit tag i mitt liv o gjort stora förändringar i min livsstil och nu kommer jobbet. En mycket bra dag
  • MilosMamma

Grattis GUD va kul =)

bongen80 skrev 2009-03-30 17:34:46 följande:
    JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!! Fast tjänst på 75%. Kom från intrevjun idag o det blev klart redan inne på samtalet. Känns som man är kärringen mot strömmen nu när så många mister sina jobb. Jag är sååå glad, nu slipper jag oroa mig för vad jag ska göra när föräldraledigheten tar slut. Så från 1 maj får sambon vara föräldraledig. Jippi jippi jippi! Vet inte vart jag skulle skriva inlägget om inte här inne hos alla er mysiga tjejer...Nu känner jag mig ännu mer taggad o motiverad. Allt faller på plats, jag har tagit tag i mitt liv o gjort stora förändringar i min livsstil och nu kommer jobbet. En mycket bra dag
  • bongen80

Tack tack tack! Ja för att citera kenta "just idag är jag stark, just idag mår jag bra"

• MilosMamma

Skönt att dag 5 är över, i morgon är det dag 6 sen har jag klarat en hel vecka, jag tänke köra 2 veckor på ren kur, det är mitt första mål, men som sagt.. en dag i taget.

Idag körde vi promenad med 4 hundar i 1 1/2 timma.
    Ut i spåret i skogen, sen ut på ett gärde, hitta en grusväg, ville vända gena över ett annat gärde sen skogen sen bilen sen hem. Vi var leriga vill jag lova, kändes som ett aerobicspass med tyngder =)

• EmelieJosefin

Samma här för min del -dag 6 imorgon! Känns skönt :)

• mahlins

Hej hallå tjejer.. Ni som är vana CK:Are.. jag behöver lite råd..
    Jag har gått på ren kur sen 8/1.. det är en massa veckor sedan.. JAg har tänkt fortsätta så länge jag bara kan.. MEN den 9 maj är möhippan (och jag vill kunna äta mat om än valda delar och ta en öl) och sedan bröllopet 30 maj.

Hur (och när.. ja vill ju fortsätta så länge som möjligt ändå.. hm) skulle NI lagt upp upptrappningen?

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!