• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • 1augusti2009

Pentan: Tack vännen Skönt att det går så bra för dig med, du är min idol

emersson: jag dricker cola zero och har inge problem med ketosen.

Milosmamma: MAN FÅR GNÄLLA NÄR MAN GÅR PÅ CK

Kram på er alla!

• EmelieJosefin

Det låter kalas. Kul att det går bra :) Hur mycket ska du gå ner? Har du tappat något på dessa 5 dagar?

• MilosMamma

TACK =) haha om jag inte gnäller, vad ska jag annars göra liksom =)
    Måndag i morrn ÄNTLIGEN, hoppas på mycket jobb och andra tankar.

1augusti2009 skrev 2009-03-29 21:56:15 följande:
    Pentan: Tack vännen Skönt att det går så bra för dig med, du är min idol emersson: jag dricker cola zero och har inge problem med ketosen.Milosmamma: MAN FÅR GNÄLLA NÄR MAN GÅR PÅ CK Kram på er alla!
  • Hemlig2009

Ja, över förväntan faktiskt. 2,6 kg är borta från vågen. Men vi var bortbjudna kvällen innan så det blev ju rätt mycket mat då... Så jag vägde nog lite för mycket just den morgonen. Men nu är det ju desto roligare eftersom jag låtsas att jag då gått ner mer. Ha ha.

Jag hoppas på 6-7 kg iaf. Från 69,7 (ja, egentligen då 69) till 63-64. Då är jag nöjd. Har planer att göra detta i två omgångar då jag ska hem till mina föräldrar över påsken och tänker äta då.

Kalla mig nördig men jag har gjort ett litet diagram i Excel så att jag ska kunna följa viktnedgången, det gör det hela till en roligare utmaning.

EmelieJosefin skrev 2009-03-29 21:59:32 följande:
    Det låter kalas. Kul att det går bra :) Hur mycket ska du gå ner? Har du tappat något på dessa 5 dagar?
  • EmelieJosefin

He,he okej :) önskar dig lycka till!

Jag ska börja äta den 10/4 igen, alltså 14 dagar på renkur. Ser fram emot god och nyttig mat. Är nyfiken på hur mycket jag kommer lyckas gå ner under dessa två veckor. Känns som om det inte händer mycket!

• EmelieJosefin

Längtar tills jag får hem min 21 påsar "kakao- mint" har bara soppor kvar -svamp, kyckling och grönsak, gillar dem inte så mycket :(

• Hemlig2009

Inte? Hur mycket har du gått ner? Har du något mål?

Ja, jag tycker också om choklad med mint. Jag äter varm soppa till lunch och middag, kalla shakes därimellan. Jag och mina rutiner.

EmelieJosefin skrev 2009-03-29 22:24:06 följande:
    He,he okej :) önskar dig lycka till!Jag ska börja äta den 10/4 igen, alltså 14 dagar på renkur. Ser fram emot god och nyttig mat. Är nyfiken på hur mycket jag kommer lyckas gå ner under dessa två veckor. Känns som om det inte händer mycket!
  • EmelieJosefin

Jag har sju kilo att gå ner, då är jag nöjd :) ska ner till 58 till sommaren vilket inte ska vara några problem egentligen. Är mycket aktiv och älskar god hälsa, men min stora last här i livet är sötsaker. Blir bara att äta gott på fredagar framöver, inget smygätande i veckorna! Detta så klart (!) längre fram då jag tappat mina envisa kilo!

• Hemlig2009

Jag har ätit GI-mat sen nyår och på det sättet gått ner 4 kg. Då äter man ju inget socker alls och då försvinner sötsuget. Tar inte ens så lång tid som man tror. Känns nästan konstigt att inte vilja ha godis. Nu är jag rädd att åka dit igen så nu unnar jag mig bara när det är riktigt nödvändigt men det är inte lika gott längre. Tyvärr kan jag tycka!

• Pentan

Så här har min vecka som gått sett ut:

Måndag 81,1 kg - ren kur
    Tisdag - ren kur
    Onsdag - ren kur
    Torsdag - komb. kur, protein och fett på kvällen
    Fredag - samma sak som ovan
    Lördag - Inga soppor alls, endast protein och fett 3 mål om dagen
    Söndag - samma som ovan
    Måndag - I dag väger jag nu på morgonen 77,7 kg
    -3,4 kg

Veckan som kommer nu blir det komb. kur med 2 soppor och middag på kvällen. Sen till helgen åker vi till Gbg och har myshelg och shoppinghelg, då blir det GI variant på ätandet.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!